Gå til innhold

Eh.. 2. positive ELtest i samme syklus..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk plutselig for meg at jeg ville prøve en ELtest til i dag, fordi jeg fikk sånn gjennomsiktig slim på jobben i stad.. Fikk positiv ELtest for snart to uker siden, og har hatt litt ømme pupper etter det. Nå var den brått positiv igjen - teststreken var sterkere enn kontrollstreken. Puppene er nå så ømme at det gjør vondt å ta på dem..

Er det mulig å ha EL igjen nå?

Noen som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennede..... :o) Ta en graviditetstest da vel????

Jeg opplevde det samme sist, men da var jeg gravid. El tester kan gi positivt utslag hvis du er gravid.

Håper du tar en test og legger ut hvordan det gikk her.

Lykke til.

Skrevet

Tror du er gravid ja :o) Ta en test nåååååååååååå!!!! ;o)

Gjest leelu25- Tobias2/12-06 + 1pp
Skrevet

jeg tok en el-test for moroskyld når jeg hadde blitt gravid med tobias, bare fordi jeg hadde maaange liggende. den var knallpositiv når jeg var på ikm!! Du er nok gravid :)))))

Skrevet

Oi, mamma mia!

Da skal jeg ta en test i morra tidlig - nå ga dere meg plenty håp da;)

Skriver hva som er resultatet i morra jeg da:-D Egentlig ikke IKM før til helgen tror jeg, men..

Nå er jeg utrolig spent, jenter:)

Når skal dere teste?

Skrevet

Hvis du hadde el for 2 uker siden så er ikm nååååå...dvs at du kan teste deg nå ;o) Vi vil vite nå ;o) Ta en test! Test, test, test!

Skrevet

oj, så spennende!

Men da er jo Ikm nå ja:o))) Ta en test da... hihi...

Skrevet

Tok en CB nå, men ikke noe pluss i ruta... :/ Får prøve igjen senere om TR ikke kommer;)

Men blir vel å hoppe videre til 13. pp... Æsj, nå høres jeg visst ganske negativ ut..

Håper dere har en spire i magen, jenter:)

Skrevet

Det var leit... krysser fingrene for at du bare produserer hcg seint. Jeg fikk ikke positiv test før en uke etter IKM sist... Hvis ikke å satser vi knallhardt på 13 er et lykketall for deg:)

Skrevet

jeg lurer på... Kan det ikke hende at den første positive el-testen ikke resulterte i en eggløsning? og at kroppen dermed forsøker å løse ut et egg på nytt? Jeg vet ikke så mye om dette altså, men el-testene kan ihvertfall ikke bekrefte at el har skjedd, de viser bare at el sannsynligvis vil skje.. Så, hvis det da ikke skjedde en eggløsning likevel, kan ikke kroppen forsøke seg på nytt?...eller? Vil den (kroppen) kjøre en mens innimellom og heller forsøke på nytt i neste syklus?

Skrevet

Usj da.....da er det sikkert el du har ja, da ble det ikke sluppet egg forrige gang du fikk positiv test. Så du får hoppe i høyet nå hvis testen er fortsatt positiv (el.testen).

Kan jo være du danner hcg seint.....eller at tr kommer om 2 uker.

Sender deg en trøsteklem.

Skrevet

Takk, takk, dere er sååå søte og snille:)

13 er jo lykketallet mitt, så krysser fingrene! Men først får vi hoppe litt i høyet igjen;) Hihi!

Lykke til dere også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...