phantomet Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Idag har vi vært på ekstra kontroll av TT siden tv1 viste økt vekstavvik fredag. Etter endel knoting ble gutta sjekket. De har prestert å nok engang å endre stilling.... Tv1 sitter fremdeles, men har vridd seg slik at hode har flyttet seg fra høyre til venstre side. Tv2 har faktisk gått fra tverrleie til hodeleie...noe som forklarer den vanvittige romsteringen i magen i det siste, og som bekreftet hvofor det er umulig å sove for hybelverten. Det virker som om Tv1 trives dårligere i magen nå enn tidligere, og det ble derfor besluttet å fremskynde keisersnittet til førstkommende torsdag. Da er de fullgått 37 uker. Plutselig er det bare tre dager til vi får hilse på tvillingene våre...
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Lykke til med keisersnittet på torsdag :0) Tenk at snart er dette lange tunge svangerskapet over. Lykke lykke til med ks, og barseltiden fremover.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Og i dag er det kun 2 dager igjen - tenk det da! Synes ikke det er lenge siden du fant ut at du var gravid og om 2 dager får du tvillinger!!! Masse lykke til!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 jeg heier i vilden sky, og gleder meg hemningsløst til tanteinnvadering til uken! :-)
iznogood Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Så fantastisk flink du har vært som har klart 37 uker med tvillinger ombord. Tror aldri jeg har hørt av noen som har gått så lenge. Lykke til på torsdag - tenk da skal du og Phantom-mannen få holde de to små mirkalene deres på armen.
♥Snulder Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 Oi Guri!!! Nå fikk jeg gåsehud av forventing her jeg også:=) Tenk bare 2 dager til du har to barn til! Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå