Gå til innhold

Oppfølgende kontroll av TT fullgått 36+4

phantomet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag har vi vært på ekstra kontroll av TT siden tv1 viste økt vekstavvik fredag.

Etter endel knoting ble gutta sjekket. De har prestert å nok engang å endre stilling.... Tv1 sitter fremdeles, men har vridd seg slik at hode har flyttet seg fra høyre til venstre side. Tv2 har faktisk gått fra tverrleie til hodeleie...noe som forklarer den vanvittige romsteringen i magen i det siste, og som bekreftet hvofor det er umulig å sove for hybelverten.

Det virker som om Tv1 trives dårligere i magen nå enn tidligere, og det ble derfor besluttet å fremskynde keisersnittet til førstkommende torsdag. Da er de fullgått 37 uker.

Plutselig er det bare tre dager til vi får hilse på tvillingene våre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke lykke til:):):)

Skrevet

Så utrolig spennende. Du har vært flink å holde de inne såpass lenge. Lykke til:-)

Skrevet

Ble egentlig ikke overrasket over dette... 3 dager igjen!!! Det er nesten uvirkelig. Håper du bruker de siste døgnene til å samle krefter til tiden etterpå og ikke "raser" rundt for å få gjort den siste finishen.

Tenk at første etappe er iferd med å være ferdig - nå er du snart igang med den andre... Ønsker dere alle lykke til!!!

(Håper det ordner seg med barnevakter uten krykker...:-)

Skrevet

Ikke egentlig overrasket, nei :) Hvil godt og masse lykke til på torsdag!!

Skrevet

Åh så godt at rugingen snart er over for deg! Du kan tro jeg skal tenke på deg på torsdag når jeg er på hytta hos svigerfar. Stort, stort lykke til og så vet du at jeg virkelig ser frem til å møte de små og komme med lunsj til deg ;)

Klem, klem

Skrevet

LYKKE TIL I MORGEN. Skal tenke masse på deg ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...