Endelig mamma! Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Var på besøk hos naboen min i går, og da fortalte han meg at kameraten hans og eksdama bytter på å ha deres felles sønn boende hos seg annenhvert år. Perioden barnet bor hos mor møter det ikke far, og omvendt. Den ene av dem bor i Trøndelag, den andre i Aust-Agder. Det er med andre ord halve Norge som skiller dem. Ungen er 4 år nå, og de har tenkt å fortsette med dette frem til ungen begynner på skolen. Jeg ble helt satt ut! Dette kan da umulig være sant? Eller lovlig, for den saks skyld? Er det fler enn meg som reagerer på dette, eller er det helt vanlig?
Vrimle Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Det synes jeg høres veldig egoistisk ut. Stakkars barn, må innfinne seg i å bytte barnehage og venner også hvert år. Virker ikke mye stabilt!
mamarama og lille banan Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 det hørtes i hvertfall ike ut som en god løsning for barnet :s
Chaiemae Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 Min kusine og hennes eks gjorde dette i flere år og det var tøft for barna. Nå bor de heldigvis fast hos faren.
Studinen88 m/ gutt i magen ♥ Skrevet 7. juli 2008 #6 Skrevet 7. juli 2008 Jeg husker at jeg hadde en kamerat på barneskolen som hadde det sånn. Men det var kanskje, om mulig, enda verre. Han var i klassen min i 1. klasse, 2. klasse var han hos faren sin i Amerika, 3. klasse (som ble 4. klasse for oss 88-ere, ettersom det var da grunnskolen ble utvidet til 10 år) var han tilbake i klassen vår igjen. Neste år i Amerika, og 6. klasse her i Norge. Etter det så har jeg ikke sett han i det hele tatt. :/ Er ikke rart han var en "bråkmaker" de siste årene han var i Norge. Er ganske dust måte igrunn :/
Ella78 m/ A&M Skrevet 7. juli 2008 #7 Skrevet 7. juli 2008 Galskap. spør du meg. Tar ikke mye hensyn til barnet...
Mamma til to søte sjarmtroll Skrevet 7. juli 2008 #8 Skrevet 7. juli 2008 jeg fikk helt vondt inni meg nå. stakkars unge. tenk å være borte fra moren og faren sin et helt år om gangen. Og som mor selv kan jeg ikke forstå hvordan noen kan klare å være borte fra sin egen unge et helt år..jeg sliter med en helg jeg..Nei her kan de ikke ha tenkt på ungen i det hele tatt. Synes det er meget egoistisk. Hvorfor kan ikke ungen besøke den av foreldrene som ikke har han i ferier eller en uke her og en uke der? Nei off...dette gikk virkelig inn på meg...fikk så vondt av ungen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå