Gå til innhold

Jeg har hørt atte.......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørt atte de som får gutter er mere kvalme i svangerskapet.

Har selv to jenter som jeg ikke var kvalm med.

Er nå gravid igjen og er kvalm som bare fy.....

Sammenheng? Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var hang over doen i tre mnd. men venter jente :-)

Skrevet

jeg har hørt at de som får jenter er kvalme...

hmmm

Skrevet

jeg også har hørt at de som venter jenter er mer kvalme

 

Skrevet

Jeg tenker omvendt jeg. Hang over doen i forrige svangerskap og fikk jente, nå er jeg bare smålvalm og tenker kanskje det er en gutt?? hehe... ikke lett å bli klok på det greiene der. Tiden vil vise!

Gjest leelu25- Tobias2/12-06 + 1pp
Skrevet

Kopiert fra babyverden:

Morgenkvalme:

Slipper du unna timene over doskålen tidlig i svangerskapet, skal det tyde på at en gutt er i vente. Er du derimot veldig kvalm, venter du en jente.

 

stemte på meg:)

Skrevet

Har spydd daglig ut uke 34 i begge foregående svangerskapene, har 2 gutter ;-)

Skrevet

Hadde absolutt ingen kvalme i mitt forrige svangerskap... ut kom en gutt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...