2 jenter,gutt 28 feb 09 Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Jeg har hørt atte de som får gutter er mere kvalme i svangerskapet. Har selv to jenter som jeg ikke var kvalm med. Er nå gravid igjen og er kvalm som bare fy..... Sammenheng? Hva tror dere?
Hikken Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Jeg var hang over doen i tre mnd. men venter jente :-)
alvilde Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 jeg har hørt at de som får jenter er kvalme... hmmm
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 jeg også har hørt at de som venter jenter er mer kvalme
superm@mm@ Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 Jeg tenker omvendt jeg. Hang over doen i forrige svangerskap og fikk jente, nå er jeg bare smålvalm og tenker kanskje det er en gutt?? hehe... ikke lett å bli klok på det greiene der. Tiden vil vise!
Gjest leelu25- Tobias2/12-06 + 1pp Skrevet 7. juli 2008 #6 Skrevet 7. juli 2008 Kopiert fra babyverden: Morgenkvalme: Slipper du unna timene over doskålen tidlig i svangerskapet, skal det tyde på at en gutt er i vente. Er du derimot veldig kvalm, venter du en jente. stemte på meg:)
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #7 Skrevet 7. juli 2008 Har spydd daglig ut uke 34 i begge foregående svangerskapene, har 2 gutter ;-)
Minesmå:)+en til! Skrevet 7. juli 2008 #8 Skrevet 7. juli 2008 Hadde absolutt ingen kvalme i mitt forrige svangerskap... ut kom en gutt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå