Kjukka Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Om man får kun kontantstøtte fra ungen er 1 år, til den er 3 år? Snuppa mi er født i begynnelsen av nov., men jeg kan ikke ha lenger permisjon en til august, for da begynner skolen. Samboer har heller ikke krav på noe permisjon, i.o.m. at jeg ikke har rett på foreldrepenger. Vi har egentlig barnehageplass fra august av, men fikk nettopp ett brev, der det stod at barnehagen var ferdig tidligst 27. okt. De holder på å bygge den nå. Og om samboer må ta seg ulønna permisjon, så må vi leve på studielånet mitt, og det er jo så og si ingenting... Hva faen (sorry uttrykke, men jeg er møkksint) gjør vi nå?!?!
Gemini77 Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Blir vel som alle andre som ikke har barnehageplass... Man må ha dagmamma så lenge...
Kjukka Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2008 Hmmm.. ja, jeg må vel sende ungen min avgårde til ei vilt fremmed person, som jeg ikke jeg kjenner... ikke aktuelt her i huset iallefall. Ikke får jeg kontanstøtte heller, for hvis du er student og får barn, så må du passe på å føde midt i sommerferien... Argh!!!
Kjukka Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. juli 2008 Er det vanskelig å få dagmamma i kun 2 1/2 mnd. ? Ser for meg at ingen gidder å gjøre det, for en så kort periode...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå