McRabarbragrøt Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Jobber sammen med en dame som er bestemor, og hun fortalte om dette gullkornet: Hennes 3 1/2 gamle barnebarn sitter på bestefars fang,og sitter og stryker ham over kinnet. "Bestefar, hvorfor har du så mange streker og folder i ansiktet?" "De heter rynker, vennen min. Og bestefar har dem fordi han er gammel. Gud skapte meg for mange mange år siden, men du er nesten helt ny. Derfor har jeg rynker og ikke du." Hun er stille i noen sekunder, og sier veslevoksent: "Så, Gud ble flinkere til dette her etter hvert, altså!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå