Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Hørt, opplevd etc? Her er min: Foreldrene til samboer bruker årlig å ha en stor fest ute i et telt, med venner og vennersvenner, der vi bruker å være med med noen av våre venner. Faren har en kamerat som har hatt sine svin på skogen, men om kona vet noe er heller usikkert. Uansett; i løpet av kvelden var det ingen som kunne finne kameraten, og etterhvert var det en mann som ikke kunne finne sin kone. Det ble vel med det, og ingen tenkte noe mer over det. Så skulle det være litt kaffe og kaker, og samboeren min ble sendt ned på kjølerommet der kakene sto for å hente de opp. TIl hans store forskrekkelse var det et par der som hadde seg til OPPÅ fryseboksen. Dette var da de to savnede personene. Og mens ektefellene gikk rundt og leita etter de, hadde de altså tatt seg en hyrdesstund i et nedstøvet, kaldt og rått rom. Kan tro det ble action utover kvelden, men tro det eller ei; begge ekteparene lever "lykkelig" sammen den dag i dag. (PS: håndavtrykkene på fryseboksen var lenge et minne om kjærleiken som hadde utspilt seg der nede;-))
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 At du gidder. Hva er det med folk og utroskap om dagen? Halvparten av alle innleggene handler jo om utroskap. Finn på noe annet da.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 Var på besøk hos et par. En av jentene der endte opp på badet med mannen til hun som bodde der. (når kjæresten hadde lagt seg). Så når hun dama kom ut av badet så sto kjæresten til han fyren opp 3 sek etterpå for å gå på do. Så der hadde de flaks for de hadde ikke låst døra eller noe. Mannen var der inne m buksa nede og fikk satt seg på do med den stå kuken....
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #6 Skrevet 7. juli 2008 Her er min: Hadde et forhold til en gift mann. Vi traff hverandre i lunsjen og hadde oss. Etter jobb møttes vi på et arrangement for ungene, med hver vår partner, og han hadde ikke giddet å skifte en gang. Var varmt den dagen, så han hadde vært skikkelig svett. Etter arrangementet inviterte han oss med hjem, og latet som han var skikkelig kamerat med gubben min, mens ungene lekte rundt oss og kona serverte kaffe... Sluttet å være forelsket da.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #7 Skrevet 7. juli 2008 Var i syden sammen med samboeren min, bestevenninna mi og samboeren hennes. Den ene kvelden ble venninna mi dårlig og orket ikke være med ut, så da dro vi 3 ut mens hun la seg til å sove. Vi ble kjent med flere når vi var ute og samboeren til venninna mi pratet en del med 2 jenter som satt ved samme bord som oss. På vei hjem, toppet vi innom et sted for å kjøpe mat. Samboeren til venninna mi satt ute og ventet. Når vi kom ut 3 min etterpå, var han borte. Regnet med at han hadde dratt til hotellet. Kom oss til hotellet og hørte gjennom veggen høy snorking, så da regnet vi med at han lå å sov. Kl. 07 dagen etter våknet vi av at venninna mi omtrent rev ned døra vår. Samboeren hennes hadde ikke kommet hjem!!!!!! Hun og jeg gikk ut for å lete etter han, tenkte at det verste hadde skjedd. At han hadde blitt slått i hjel, lå banka i et smug ol...... Gikk og lette etter han i 3 timer. Kom tilbake til hotellet og da lå han i senga og sov. Det viste seg at han hadde blitt med den ene jenta hjem og pult henne, sovnet, våknet og tuslet tilbake til hotellet. Skikkelig kjip kar. Det som var enda kjipere var at de skulle være der i 2 uker, mens vi bare skulle være der i 1 uke. Så hun ble da sittende igjen 1 uke med en utro kis. Tilbød meg å overta billetten hans, men det nektet han. Fy, for en gris!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #8 Skrevet 7. juli 2008 Tanta mi som har ligget med sjefen sin i over åtte år nå. I mellomtida har han rukket å få to små jenter med kona si. Tanta mi gir aldri opp håpet om at han skal gå fra familien sin og bli sammen med henne, men later som om hun bare gjør det pga sexen. En syk og trist historie på flere nivåer.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #9 Skrevet 7. juli 2008 Oi.. den var ganske syk hi. Kan fortelle min, men den minner meg kanskje litt om en over her. Jeg var på en fest til et kjærestepar. Hun jenta gikk og la seg tidlig. Var mye tull ang rykter om at typen hennes hadde vært utro med venninna hennes. Mens hun lå og sov nede, gikk kjæresten hennes og denne venninna opp i andre etasjen og hadde seg. Mens de holdt på våknet jenta, og da hun skjønte at typen hennes og venninna var borte hylte hun. De to oppe klarte og få på seg klærne før hun kom. De hørte nok hylet og skjønte at hun var våken. De sa at de bare hadde snakket om hva typen hennes skulle kjøpe i burdagsgave til henne. Utrolig nok trodde denne jenta på dette. Men det ble slutt ikke lenge etterpå av andre årsaker.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #10 Skrevet 7. juli 2008 hehe, her er min: møtte en mann ute for to å et halt år siden (vi er nå samboere å har vært i lag i over to år å venter vårt første barn), ble med han på hotellet der han sov når vi skulle hjem.. der lå dama hans å såv (ja di var kjærester da). han sa at jeg var en gammel kjenning som ikke fant tilbake til leiligheten der jeg egentli skulle såve, så jeg måtte få sove på rom med dem.. hun gikk ned å spiste frokost, da la jeg meg i senga med han å ting skjedde.... da hun kom tilbake var vi midt i akten å tipp hvem som ble kasta ut derfra:) hehe men di sov ikke i samme seng engang å hun var syk i hodet mens sambo var ilag med hun..
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #11 Skrevet 7. juli 2008 17:55- Ikke rart om hun eksen hans var litt syk i hodet når han holdt på sånn og lurte henne. Trodde du at du var den første han gjorde det med kanskje? Jeg hadde også blitt litt rar i hodet om noen hadde behandla meg sånn! Dessuten pleier ofte sånne ting å gjenta seg, så selv om jeg håper det ikke skjer med deg så ville jeg nok ikke følt meg så trygg med en så illojal type akkurat.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #12 Skrevet 7. juli 2008 Denne er den sykeste jeg vet om. Mannen min er pilot i et stort amerikansk flyselskap. Den ene kapteinen han en gang fløy med fra San Francisco til Mexico hadde også kona med på turen. Piloter tar av og til med ektefeller når de skal på lange layovers til steder det er moro å dra til. På turen ned til Mexico så flørtet denne kapteinen med en av flyvertinnen. Siden det er en lang flygning, bytter kapteinen og co-piloten av og til på slik at man kan hvile litt eller gå på do osv. Plutselig ble han borte en stund, og ble lenger enn de hadde regnet med og noen lette etter ham. Han ble funnet i den låsbare hvilesonen ved cockpiten. Der hadde han sex med denne flyvertinnen mens kona satt på første klasse... Men historien ender ikke her... Min mann ga en advarsel, og sa at skjedde det igjen måtte han rapportere det (dette pga. det sikkerhetsmessige ikke selve det at han var utro). På veien tilbake fra Mexico gjør han jaggu akkurat det samme, fortsatt med kona sittende på første klasse!!! Dumme tosken... Han mistet da jobben....
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #13 Skrevet 7. juli 2008 18:05 du har kje peiling på ka du skrive.. å han har ALDRI vert utro før å kjeme heller ALDRI t å væra da.. du vett ikkje historien å du vett heller ikkje kossen hu va, eg svarte bere på spørsmålet, ikkje gidd å legg deg opp i mitt liv...
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #14 Skrevet 7. juli 2008 En jeg veit om klina me ei sjøl om en var sammen m ei anna:o
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #16 Skrevet 7. juli 2008 En jeg kjenner var utro mot kona når hun lå til hastekeisersnitt pga svangerskapsforgiftning. Nå sitter han forresten i fengsel for å ha banket og forsøkt å kvele henne. Knas fyr!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #17 Skrevet 7. juli 2008 En jeg kjenner hadde sex med ei venninne av kona på kirkegården mens kona var inni i begravelse til en venninne.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #18 Skrevet 7. juli 2008 Jeg og en kamerat og venninna pluss typen var hos venninna mi. Vi satt i boblebadet alle sammen, jeg skulle bare opp på do, han typen til venninna (Eks venninne.....) mi kom opp og vi hadde oss i huset hennes på badet og på rommet:) Det var pirrenede og godt:)
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #19 Skrevet 7. juli 2008 En jeg kjenner gifta sattidig som han hadde elskerinne, det ble oppdaga, rett etter at de hadde sendt ut takkekorta, da var elskerinna smelt på tjukken og var 3 mnd på vei...Han hadde pult ho i 15 mnd... En annen har vært utro i 25 år, lurte kona og fikk henne til å skrive under skilsmisse papir, mange år etter gifta han seg med elskerinna , samtidig som han bodde sammen med x kona(hun trodde de var gifte fortsatt).....Faren til ei venninne av meg....Nå er han tilbake til første kona....
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #22 Skrevet 7. juli 2008 Hun hadde nettopp kommet tilbake etter fødselspermisjonen. Han hadde begynt der etter at hun gikk ut i permisjon, så de møttes for første gang der på jobben. Det ble fort et forhold mellom begge to, selv om han var gift og hadde flere barn, og hun var gift og hadde 1 barn. Hun var kjent for å flørte med gifte menn, men denne mannen falt pladask for svineriet. De lå med hverandre i firmabilen hans. Eller på firmafestene som det var ganske mange av. Hun ble gravid, og det var ikke hennes mann som var faren, men kollegaen på jobben. Dette holdt de to for seg selv, og hennes mann var med på fødselen til en annen manns barn. Han trodde det var hans barn, og denne lille babyen ble etterhvert et pappabarn. Barnet forgudet faren sin i flere år. Inntil det plutselig kom for en dag, ved at kone nummer 1 fant ut at mannen hennes var utro, ved å lese en email om hvor mye han elsket elskerinnen sin, og at han hadde hatt en flott kveld kvelden før. Den kvelden kone nummer 1 ventet med romantisk middag og rødvinb, for å piffe opp ekteskapet. Men han hadde ringt og sagt han ble sen pga overtid. Men da hun leste emailen som han hadde glemt å slette,rullet det opp mye dritt ut på en gang. Barnet ble brått revet bort fra han hun så på som pappa i flere år. Besteforeldre "mistet" et barnebarn. To ektefeller følte seg ført bak lyset,såret,skuffet,trampet på og ødelagt. Mange familier ble rammet. Mange barn ble såret. Utroskap er en skitten affære, som sjeldent fører noe godt med seg. Hilsen kone nummer 1
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #23 Skrevet 8. juli 2008 En venninne av meg fikk kjærlighetserklæringer fra elskeren samme dag som kona som fødde ham et barn (han sendte meldinger fra sykehuset). Da kona lå i barsel på sykehuset overnattet han de fleste nettene hos elskerinnen sin, istedet for å dra hjem som han sa til kona. Veldig greit med mobil og ikke fasttelefon gitt, man kommer jo unna med hva som helst i disse dager.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #24 Skrevet 8. juli 2008 Jeg fatter ikke hva disse kvinnene ser i sånne menn!!!!!!!!! (elskerinnene,altså)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #25 Skrevet 8. juli 2008 Jeg har to syke historier 1. En dame jeg jobbet sammen med fikk plutselig en telefon fra en kvinne i Nederland som lurte på om hun kjente xx... Ja, det er mannen min, sa hun... jaha, det er mannen min også sa kvinnen fra Nederland.. Mannen hadde altså vært gift med begge i over 15 år, hadde to sønner i Norge og en sønn og en datter i Nederland... Damen jeg jobbet sammen hadde ikke ant noen ting.. Mannen hadde bare reist veldig mye pga jobb trodde hun... Hun var sykemeldt et helt år etter denne telefonsamtalen.. Hvordan det gikk med mannen vet jeg ikke... 2. En barndomsvenninne av meg var gravid med tvillinger. Hun fødte svært tidlig, og den ene tvillingen døde, den andre hadde et slags syndrom og lå flere måneder i respirator..Venninnen min var på sykehuset hver dag, ammet og stelte med den overlevende babyen, mens mannen hennes var på jobb... Han var lite støttende i denne perioden og hun hadde det svært tungt.. Han ville f.eks ikke være med i noen begravelsesseremoni for den døde tvillingen, han kritiserte henne når hun gråt og var i det hele tatt veldig lite forståelsesfull, og greide ikke selv å ta sorgen innover seg.. To uker etter hun hadde fått babyen sin hjem fra sykehuset begynte han å jobbe mye overtid, og en dag kom han hjem og proklamerte at han var forelsket i en dame på jobben.. Jeg kan tilgi deg det, sa min venninne, jeg skjønner at det har vært vanskelig for deg... Men, han ville flytte... og det gjorde han... Inn til denne damen! Et halvt år etter var han tilbake hos min venninne, og de er fremdeles gift.. De har også fått et barn til... Det er vanskelig for oss andre å forstå, men... så lenge hun kan tilgi, så...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå