Gå til innhold

Må bare spørre.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ser at "alle" går rundt med helseteppe på vognen, de henger det over hetta ned så ungen ikke ser ut og ikke de ser inn? hva er poenegt med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nok en gang:) hehehe. Ikke gjør deg dum da.

Skrevet

vil tru de gjør det for å skjerme for sola..eller ha det litt mørkere for babyen så han sover bedre..

Skrevet

sorry.. men jeg gjør meg ikke dum .. jeg lurte bare. for jeg ser ikke poenget i det selv.

Skrevet

Som oss voksne er barn forskjellige, ikke alle liker aa faa solen i ansiktet!

Skrevet

Fordi de innbiller seg at det er bra for babyen. Da får den nemlig ikke sol på seg..

Men luft er en oppskrytt ting så det er ikke viktig..

Ikke overoppheting, heller.. Nei, må for all del ikke få litt sol på seg..

Og så sover de så godt med teppe foran vognen..

:-(

Skrevet

Jeg gjør det for å bli populær-åsså for å vise at vi har god råd. Helsetepper er jo veldig dyre!!

Skrevet

Er jo forskjell på å ha et teppe som dekker til hele åpningen, og et teppe som henger halvveis foran for å beskytta mot sola da...!!! Mitt barn skal hvertfall få slippe å ha sola stekende i ansiktet når vi triller ute!!!

Skrevet

Jeg har helt slutta å bruke helseteppe.. siste moten er å dekke til vogna med persiske tepper :) Du aner ikke hvor misunnelige folk blir da altså!

Skrevet

men her om dagen så jeg en jente som hadde helseteppe stappen godt ned under regntrekket og den babyen kunne ikke få mye luft.

men hva med å kjøpe solskjermer, eller parasoller da? de koster da ikke så mye penger.

Skrevet

du sier for å dekke så babyen ikke får sol på seg, men det gjøres jo inne på kjøpesentre og.

om barna skal skjermes for alle lysene som blafrer for bi så gå ut av sentret og gå tur ute heller da ? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...