Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 17 + 4 i dag. Vet ennå ikke om jeg har kjent noen, men tror kansje jeg har følt en boble som sprakk. Men det kan jo forveksles med romling i magen og lignende. skal på ultralyd på onsdag og er veldig bekymret for at jeg ikke kjenner noe ennå. virker som neste alle her inne har kjent liv. Har hørt hjertelyd i uke 14 så regner med at alt er bra... Men er litt bekymet likevell. Er det bare meg eller er det flere som er like høne mor????

 

Hilsen førsegangs gravid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er ikke noe sent ute til å være førstegangs :)

hvis du har foranliggende morkake (morkake ligger som en pute på forsida av magen), trenger du ikke å kjenne noen før du er flere og tjue uker på vei. på ultralyden får du nok se en aktiv baby :)

Skrevet

ikke beskymre deg...de fleste svangerskap er helt forskjellig...Med min første knakk han ribbebeina min og sparket meg ihjel etter uker 12...

 

nå er jeg i uke 27 og fremdeles så er ungen rolig og stille...

kun noe bevegelse om jeg drikker mye cola..

Skrevet

Jeg kjente ingenting første gang før jeg var forbi uke UL i uke 18. Husker ikke nøyaktig nå når det var, men det var ikke mye uansett. Ungen var hele tiden veldig stille i magen.

 

Nå er det 3. gang og jeg har morkaka foran, kjente bobler fra uke 11-12, men ikke tydelig liv og spark før uke 23. Er 26+4 i dag.

 

Tror det er normal å bekymre seg, men hvert svangerskap er annerledes og det er mest sannsynlig at alt er bra inni magen din. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...