Masaili <3 Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Skal på jobbintervju i morra, men hva i helsike skal jeg ha på meg??? Jobben er som regnskapsmedarbeider, så jeg må jo se litt seriøs ut... Det er meldt 26 grader og stekende sol i morgen, så jeg må jo heller ikke svette ihjel... jeg sliter! Hjelp???
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Enkelt skjørt (til rett rundt knærne feks) eller knebukse og pen topp til? Svetter deg sikkert ikke i hjel i selve lokalet - de har sikkert ac-anlegg av noe slag ) Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå