Gå til innhold

trøtt, sliten, vond rygg (klage/syte innlegg)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere,

er det flere der ute som har det som meg for tiden?? Jeg er 28+4 i dag og alt er egentlig pyton. Jeg hadde satt ei "maxvekt" i svangerskapet som nå er nådd, beina ser ut som klumpbein pga vann, jeg har muligens svangerskapsdiabetes..

jeg hadde tenkt å få gjort en hel masse inne i dag siden det regner ute men ryggen verker så jeg må sette meg og hvile kjempe ofte så får egentlig ikke gjort noe. Er sykemeldt pga bekkenløsning.

Årh nei i dag er rett og slett ikke dagen. Sambo er hos foreldrene mine en tur men jeg orket ikke være med for jeg orker ikke prate med noen i dag.

Huff måtte bare få det ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde jeg vært deg så hadde jeg heller lagt inn et slikt gørrkjedelig husmorinnlegg på skravle, der inne får du garantert masse sympati fra en haug med kjedelige hønsehjerner.

Skrevet

Tydelig at du egentlig synes det er interessant å være her siden du bruker tid på å svare på innleggene. Voks opp

Skrevet

Hjelpes,

beklager sure fitte (for et kallenavn forresten). Var ikke ute etter sympati. Vi har det vel alle litt pyton i blandt. Var vare godt å få det ut.

Men du hadde da ikke trengt å lese det. Du ser da overskriften.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...