Gå til innhold

åhhhhh er så lei...:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå føles d som om hele huden rundt magen rompa å lårene sprekker.

jeg har spist sunt men alikevell gått opp 20 kilo...

er nå 34+5 . nå har jeg bare lyst til å gå ut i fødsel å møte lillegutt..

er noen andre som føler d sånn?

alle andre jeg har gått gravide med har nå fått sine og jeg begynner å bli mektig utlomodig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 38+6 i dag og har også gått opp ca 20 kg MEN jeg gikk opp 33 kg sist jeg gkk gravid da, så håper jeg mister disse litt fortere en jeg gjorde sist (hadde fortsatt 10 kg som satt igjen når jeg ble gravid igjen så sånn egentlig er jeg på ca 30 + :-S )

Hos meg så stagnerte vektøkninga på slutten denne gangen, går kansje opp ca 200-250 g i uka så kan jo være det roer seg hos deg også.

Jeg har 10 dager igjen til termin og er mektig lei nå ja, MEKTIG lei!!!!

Og jeg har vell vært lei siden rundt uke 30 :-P

Jeg har ikke sprukket noe i dette svangerskapet utenom på undersiden av puppene :-S

Men sist så sprakk heeeeele magen min første dagen over termin :-( så det var grisesurt...

Skrevet

Full forståelse. Jeg er 34+0 i dag og teller nærmest timer allerede. Fatter ikke hvordan jeg skal holde ut de siste 6 ukene. Dette blir definitivt mitt siste svangerskap.

Skrevet

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! e skit lei, e 38+4.. skjønne ikke at den ikke bare kan komme, den e jo ferdi utvikla å alt no! glede mæ sånn t å sku få se den å lære den å kjenne! kan den ikke bare skjønne d å komme ut, den får d jo mye bedre her!!!:D

Skrevet

Skjønner utroli godt! Også lei, samtidig veit jeg å sette pris på at bebyen holder seg der han skal! Fødte i uke 34+4 før og dette var akkurat litt for tidlig... Klarer vi et par uker til så er det bare å sette i gang:-) Skal heise flagget om jeg når 36+0 selv om jeg føler meg veeldi fødeklarnå i uke 33+4, lei av kontroller 1-2 ggr i uka og alt som har med sykehus og fødeavd å gjøre....vel prisen en må betale for å slippe å bli innlagt så...

Skrevet

ja har d på samme måte..men hver dag er ikke like heldigvis..

i går feks hadde jeg er skikkelig tung dag,alt var gale,jeg gråt å hadde vondt her og der,helt nedfor å lurte på hvor dette skulle ende..ville bare at dagen skulle forte seg å bli natt ,...men i dag har jeg hatt en bedre dag heldigvis:) men vet at disse dagene kommer igjen..men da får jeg bare ta d så d kommer..prøve å hvile meg mest mulig på sånne dritt dager:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...