Mamma2OO5 Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 hvor får man bestilt? gode/dårlige erfaringer?
Diamondgirl _ Eskil kom 1.3 Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Mange fine på Fotoknudsen! Veldig fornøyd med kvaliteten derfra!
aikipia Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 de har veldig fine invitasjoner på hipphipphurra.no (tror det var det) der kan du også få bordkort og takkekort i samme utførenlsen, synes det var litt mer eksklusivt enn de vanlige fotobutikkene.. Jeg fant desverre ikke siden før jeg hadde sendt invitasjonene, men har bestilt bordkort, og skal bestille takkekort....!
~sjiraff~ Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Optimalprint.no Kanskje ikke de mest orginale. Men billige og helt vanlige )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå