♥Snulder Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Ha en fantastisk flott sommer!! Jeg har hatt travle dager den siste tiden! Bursdagsfeiringer og sommerfester på rekke og rad! Så jeg har ikke hatt tid til å titte så mye innom her! Men nå har jeg selv startet min 2 uker "lange" ferie! Akkurat i riktig tid... for det regelrett koker der jeg jobber;=) Blir ofte litt hett der når innestengte gutter skal ha sine "feriedager" i fellesskap;=) Da er det forstuelser, beinbrudd, slåsskamper, sats-drikking med etterfølgende "uthviling" på lukkede særavdelinger...hehe.. jo det er greit å komme seg vekk litt fra dette;=) Nå skal batteriene mine lades med de 2 minste hjemme! Gleder oss i tillegg til sosialt samvær med gode Dib-venner om noen korte dager!
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Heisann, her nyter vi det pene været og akkurat nå er jeg glad jeg er hjemmeværende, deilig å være ute hele dagen...Andre dager er jeg ikke like positiv til å vandre hjemme;0) Ha en god sommer ferie.nsker dere flott vær og deilige dager :0)
Reveenka Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Det sies jo at varmen lettere får det til å koke i toppen på brushoder, så sikkert bra med en liten ferie nå, ja! Jeg har et lite avbrekk i vår arbeidsferie nede på rænsjen. Det gamle inngangspartiet holdt på å ramle sammen, og gulvet inne i gangen like så - så i helgen ble alt revet, og i morgen kommer betongbilen og skal hjelpe oss å støpe nytt gulv så da har jeg og revungene flyktet hjemom med halen mellom bena for et par dager.... Bare støpen stivner, så drar vi nedover igjen c",) Forhåpentligvis kommer det tak og vegger opp så småningom også - planen er innen freddan. Akkurat i tide til inspeksjonen, håper jeg!? c",)
♥Snulder Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. juli 2008 Jupp;=) Da må fundamentet inspiseres:=D
Trollmora Skrevet 10. juli 2008 #6 Skrevet 10. juli 2008 Å hildrane du så glad jeg er for at jeg har sluttet i den bransjen. Fikk skikkelig flash-back da jeg leste..... Tok forvel for 12 år siden og endelig farvel for 10, og jeg har ikke angret en dag ) Kos deg med ferien, det eneste som kan roe jobben er kaldere vær og de vanlige rutinene tilbake!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå