Gjest Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Ser det er en tråd lenger nede hvor det blir diskutert etternavn og ektefeller;)
Dunder Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Fjernet han sitt eget? Det er bare da det teller...
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Vi tok nytt navn fra min slekt, kun det ene navnet.
yasmina Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 Min soesters mann fjernet sitt og tok hennes etternavn
katlinka Skrevet 7. juli 2008 #6 Skrevet 7. juli 2008 Er ikke gift selv, men søskenbarnet mitt tok konas etternavn (fjernet sitt eget)...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå