Gå til innhold

Tiden: går tiden sakte eller fort??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 35 dager igjen i dag - og synes faktisk at tiden fortsetter å krype frem.. Ikke at jeg er utålmodig, men alle har sagt til meg at tiden plutselig løper fra en... Min kjære har begynt å stresse med at barnesete, madrass og dyne etc ikke er på plass enda... så han løper rundt her nå og fikser opp :)

Hva synes dere? Har svangerskapet gått sakte eller raskt? Og når begynte det å gå raskere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns at om tiden går fort eller sakte avhenger av hvor mye man gjør i hverdagen. Synes de første 4 mnd gikk veldig sakte, da var det også mørketid og vinter. Men så når våren og sola kom, og man er mer ute på ting går tiden mye fortere. Så den siste tiden har gått FORT syns jeg. Nå driver vi med flytting i tillegg, så tiden flyr avgårde. Er glad det er 40 dager igjen:)

Skrevet

Her går det saaakte. Jeg er i full jobb og har mye å gjøre, men føler allikevel at dette er et elefantsvangerskap som aldri tar slutt. Sliter veldig med tungpust, håper livmora synker litt snart. Er i uke 35 nå.

Skrevet

Skjønner ikke hvor dagene har blitt av.

nesten ufattelig at jeg har gått gravid i 9 mnd nå.

og jeg er hjemmeværende.

har ikke mye annet enn husarbeidet å ta meg til.

sitter her med bare 3 dager igjen til termin.

og fremdeles ved godt mot.

og skulle jeg gå over tiden så er det ikke mer enn 14 dager.

ikke lenge det heller. =)

Skrevet

Selv om jeg nå er tre dager på overtid og har tillatt meg å begynne å syte og klage litt, må jeg innrømme at tiden går relativt fort. Så fort jeg fant ut at jeg var gravid, var jeg forbedt på de lengste 9 månedene i mitt liv, men slik har det faktisk ikke vært. Og selv nå på overtid, må jeg innrømme at dagene flyr. Selv om jeg begynner å bli lei... Og ikke vet jeg helt hva jeg bruker tiden til heller.

Skrevet

Syns tia går ufattelig tregt. Har 9-10 uker igjen, føles som en evighet.

Gleder mg til vi reiser på ferie, kanskje jeg får følelsen av at tia går litt fortere da....

Men det hadde jo hjulpet å hatt noe annet å gjort på enn å sitte ved pc, hadde det ikke vært for den forbanna ryggen, føles som jeg snart knekker i to

Skrevet

Jeg synes tiden har gått utrolig fort jeg! Nesten ufattelig at det bare er 20 dager igjen til termin! Nurket kan bare komme nå, men jeg er forberedt på evn overtid også...

Noen få dager som har gått sent, men ellers så har graviditeten vært overraskende kjap for min del. Gleder meg veldig til å treffe babysen da, så nå er det ok at det går mot slutten:)

Skrevet

synest det er en evighet siden jeg ikke var gravid...9 mnd er lenge. Samtidig har jeg ikke lenge igjen nå, og mye skal være gjort, så nå kommer sikkert tida til å gå veldig fort..... ;)

Skrevet

Synes det har gått veldig fort, men er også veldig lei nå. Har igjen 36 dager og formen er ikke så bra, så gleder meg til å bli ferdig. Dette er siste sv.skapet mitt (99,9 % sikkert...hehe), men klarer ikke nyte den siste tiden. Ikke noe glad i å gå gravid.

Skrevet

Tiden går fort synes jeg da.

Men nå har jeg to unger fra før, så har litt å sette fingrene i.

Med nr en gikk det sakte husker jeg..

Skrevet

Jeg synes tiden har gått utrolig fort hele tiden jeg.. Synes ikke det er lenge siden jeg var hos legen første gang og skreiv helsekort, selv om jeg bare har 18 dager igjen lissom :)

Jeg var redd for at tiden kom til å gå tregere når jeg ble sykemeldt 100% fra jobben, men pokker som den har flydd. Men det er sikkert fordi jeg har tenkt veldig mye på babyen, planlagt litt osv.. Så her har tiden flydd av gårde, og det synes jeg den fortsatt gjør.

Skrevet

Hei!

Jeg er egentlig ganske overrasket over hvor fort tiden har gått jeg. Nå har jeg bare 19 dager igjen, og selv om jeg har vært sykemeldt i over 1 mnd nå har ikke tiden stått stille akkurat. Nå er barnerommet straks ferdig også så jeg er fornøyd. Mangler bare no småtteri og så må jeg vaske babytøyet så er alt klart :) Bebisen er hjertelig velkommen :)

Skrevet

Går ganske greit for min del, har 9 dager igjen til termin. Værre er det for sambo'n som er drittlei jobbing for tida, men som ikke har tenkt å ta ut ferie før babyen kommer. Han Leeeeeengter etter pappaperm! Referat fra mobilsamtale i dag: "-Føder du?" "-Nei" "-Da må du begynne snart for jeg er så lei denne jobben at jeg ser ikke ende på noe lenger...." HiHi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...