Princen min Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Har så lyst til å ta av meg noen kilo etter fødselen,slik at jeg kan komme inn i buksene mine igjen,og få en litt flatere mave igjen... Noen m noen gore tips???????
solei Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 LAVKARBO..uten å overdrive.Spis knekkebrød til frokost med ost, fisk,egg...sunt fett. Kutt ut potet,pasta,ris de fleste dagene. Spis mye frukt og grønnsaker,nøtter i moderate mengder. Se etter matvarer med lite karbohydrater og spis godt med sunt fett. Spis lite men ofte. Dette funka for meg etter utallige uker med snopefri og sunn mat...uten at det hjalp...spiste for mye ris og pasta. Spiser litt av dette nå men minimalt..spiser og litt snop ihelgene..går alikevel ned litt etter litt.Ammer så det er viktig at vi får i oss nok næringsstoffer. Har og kutta helt ut potetgull og popcorn...spiser heller litt karbomat i helgene.
solei Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Glemte noe viktig...gå tur og rock hvis du har ring.
MammantilLeah Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 grete rode, beste å sunneste måte å slanke seg på, skal spise masse sunn mat, 5 måltider til dagen,
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 Det absolutt beste er jo å få trimmet litt hver dag, gå en halvtime hver dag i raskt tempo, og spise normalt sunt ofte.. holde seg mest mulig unna sukker da... men da renner kiloene av. Er i samme situasjon, men er ikke så lett å ha overskudd til den treningen da.... gikk ned 10 kilo året før jeg ble gravid ved å gjøre det ovenfor.
Solskinnstrall Skrevet 7. juli 2008 #6 Skrevet 7. juli 2008 Bevege seg- bevege seg- bevege seg:) Og spise masse sund mat:) Ikke gå på helsa løs med å ikke spise ditt og ikke spise datt- for da går man fort oppigjen når man har gått ned det man vil:) Det er bare prøve å begrense litt på sukkerinntaket- og det kan til tider være nokså hardt. Jeg er sjokoman så jeg vet:)
mathildas_mamma Skrevet 7. juli 2008 #7 Skrevet 7. juli 2008 Jeg trener ganske mye og har intensive treningsøkter. Jeg spiser sunt og variert og hyppig,sjelden snop og sjokolade. JEg tar ikke av et gram! Selvsagt, når jeg trener så blir jo fett omdannet til muskler, men jeg går ikke inn cm heller.. SÅ jeg skal prøve meg på lavkarbo diett noen uker nå, se om det hjelper. Etter 7 mnd uten å ta av noe som helst er jeg villig til å prøve alt! SÅ nå har jeg kjøpt meg menybok og alt jeg trenger til lavkarbodietten min! Håper å gå ned litt hvertfall
solei Skrevet 7. juli 2008 #8 Skrevet 7. juli 2008 samme med meg.men på lavkarbo går eg ned,,men følger den ikkje slavisk for da går en fort opp igjen.
mathildas_mamma Skrevet 7. juli 2008 #9 Skrevet 7. juli 2008 Skal ha noen uker med lavkarbo, så trappe opp igjen litt på karbohydrater. Men likevel ikke slik som nå. Håper jeg merker det litt på klærne, har en hel bosspose med fra tiden før graviditeten, og har såååå lyst å bruke de igjen
Stine fikk Ariana *19.08.07* Skrevet 7. juli 2008 #10 Skrevet 7. juli 2008 Prøv pilates, da får man lange slanke muskler og spis sunt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå