Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk i midten av forrige uke ganske så plutselig stikninger i nedre mageregion. Sånn rett over/bak skambenet. Før helgen fikk jeg også plutselige stikninger i puppene, men det er ikke så mye nå lenger. Stikningene nedentil kjenner jeg omtrent hele tiden, spesielt nå i dag. Det føles som om at jeg skulle klø på "dusken", he he. Har smerter i samme området, som kommer og går. Spesielt når jeg sitter. Akkurat det synes jeg at jeg kan huske fra forrige pre-ikm periode da jeg faktisk hadde blitt gravid! Men det er utrolig hvor lett jeg glemmer...

Har ikke lyst til å ta test før tidligst i slutten av uka, og aller best om jeg klarer å vente til jeg får ømme pupper. Men hvordan skal jeg klare dette når jeg går og analyserer hele tiden? :-P Er ikke sikker på når jeg har ikm. Hadde noen antydninger til el slim for litt over en uke siden. Symptomene mine kom 1 uke etter antatt el. Har ikke hatt nok normale sykluser til at jeg har noe å sammenligne med!

Høres dette kjent ut for andre symptomjegere? Er nesten sikker på at om jeg finner et av mine gamle innlegg fra forrige syklus, så finner jeg de samme spørsmålene.... he he...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende! :-)

Har dessverre ingen erfaringer å komme med, men har det litt på samme måten. Stikking, vondter, kløing, kiling i nedre del av magen, av og til kjennes det ut som svake menssmerter. Men de kommer og går veldig. Jeg prøver å overbevise meg selv om at det bare er noe helt vanlig, enten luftsmerter (tja...?), p-pillene (jeg sluttet for snart en mnd siden) som holder på å komme seg ut av kroppen, pre-mens-smerter (i ganske god tid i forveien), eller noe helt annet, for å ikke få for høye forhåpninger allerede, men jeg tenker på testing og graviditet ca en gang hvert kvarter, tror jeg. :-D

Jeg har forresten også ømme brystvorter. Har hørt at det er et pre-mens-tegn, men husker jo ikke hvordan mine pre-mens-tegn var for 7 år siden, da... Så nå går jeg til stadighet og kjenner etter om ømheten har gått over fra brystvortene til brystene, noe som selvsagt ikke er tilfellet. Og så er jeg innimellom noe kvalm, men det er antakelig også fordi jeg kjenner ekstra etter og "ønsker" å være det... (Nå er jeg forresten mest kvalm rett ETTER å ha spist, da... :-D) Slitsomt! ;-D

Huff, vil liksom ikke håpe og forvente for mye denne pp. (Er jo selv i pp1, antakelig ca 1 uke til IKM, så jeg bør forberede meg på at det vil ta noe tid.)

Blir spennende å følge med på deg! Synes å huske jeg så deg litt på Snart klar. (Jeg skrev lite, men leste desto mer. ;-) ) Håper vi kan hoppe over til terminklubben mars sammen! ;-)

Skrevet

Åh, det er så frustrerende... I dag kjenner jeg ikke så mye igjen... Er øm, spesielt når jeg sitter. Men i dag er det annerledes. Jeg synes å huske vagt at jeg kan ha hatt det likeens sist, men er så usikker! Husker liksom bare de symptomene jeg hadde ved positiv test...

Merkelig hvor mye en kjenner i kroppen når en går og kjenner etter hele tiden! :-) Mye er nok slikt som vi går rundt med hele tiden, men bare ikke legger merke til ellers. Men disse smertene som jeg har når jeg sitter og sånn, de hadde jeg virkelig lagt merke til uansett. Det er vondt! Men jeg håper det er vondt pga noe kjekt, he he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...