Gå til innhold

Er veldig i tvil om dagen..sukk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en nydelig sønn på 9 mnd...og nå viser det seg at jeg er gravid igjen..det hører med til historien at jeg har tre barn fra før på 14,10 og snart 6 år. Syns vel kanskje dette holder med barn...og rent økonomisk har vi ikke råd og plass for en til. Mitt forrige sv.skap var et helvete...klarte nesten ikke gå pga bekkenløsning fra 4.mnd og ut.. Så er spørsmålet..er det egoistisk å ta abort??? Skal til lege nå på onsdag.. Håper på gode råd/erfaringer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo mange som tar abort av forskjellige grunner.

Men mitt personlige synspunkt er at man bør beskytte seg mot graviditet da visst man ikke har råd eller ikke vil ha flere barn.

Klart noen blir jo ravid på prevensjon også.

Nå vet jeg ikke hva du ble da

Men egoistisk? tja ikke noe mere egoistisk enn andre som tar abort.

Skrevet

Hei!

Høres ikke lett ut dette, jeg har ingen erfaring å komme med, men har du snakket med mannen din om dette? Hva sier han?

Dere må bare finne ut selv hva dere vil, jeg synes ikke det er egoistisk å ta abort da når dere mener at økonomien ikke tåler det, man kan si at penger ikke er alt og at man ikke trenger alt av klær og utstyr, men med 5 barn blir d mye og holde styr på..

Men,for å komme med noen positivt da så kommer jeg fra en stor familie og det synes jeg var kjempebra når jeg vokste opp, men både storesøsken og småsøken så om dere velger å beholde så er det mye positivt med å være 5 også :) Vi hadde ikke de dyreste merkeklærne eller andre ting, men vi hadde hverandre:)

Var kanskje ikke til stor hjelp dette, men.. Lykke til uansett:)

Skrevet

Har snakket med han om dette ja...og han er veldig i tvil han ogsåå.men som han sier,han støtter meg uansett..han så jo hvordan jeg slet forrige gang..og han tenker på min helse og mitt eget beste.

Storfamilier er vel og bra,selvfølgelig...men som du sier..set er mye å holde styr på..og når det er såpass sprik mellom barna er det ikke enkelt å gjøre alle til lags.

Tusen takk for hyggelig meld:)

Skrevet

Det er sant, men håper dere finner ut av det da:) Hvor langt er du på vei? Kanskje dere kan vente noen uker før dere bestemmer dere?

Skrevet

iallfall tenke godt over hva du vil. Så du er sikker på din avgjørelse :)

Helsa di er jo også viktig oppi dette.

Men man klarer altids en unge til, er snakk om prioriteringer egentlig.

SÅ du får sette deg ned med ei liste med for og imot..

Lykke til uansett hvilket valg. Sikkert ikke et enkelt valg.

Skrevet

Jeg er ca 5-6 uker på vei..så det er tidlig enda..skal til lege på onsdag,han skal være med da:)glad for å slippe å gå alene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...