Gjest Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Egentlig helt greit, nå kan vi sette i gange med neste pp. Har hatt så sterke pms-symptomer denne mnd, og har ikke kunnet ta ibux heller i tilfelle jeg var gravid. Hadde glemt hvordan jeg egentlig har det før og under mensen, tar alltid smertestillende fordi jeg har så sterke menssmerter. Så nå var det en lettelse å ta en ibux, endelig kvitt plagene. Hmm, skal tro hvordan dette skal gå i pp'en(e) fremover.. Da blir neste ikm i uke 32. Noen andre som henger seg på?
melkekua™ Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Usj så dumt da ( Lykke til i neste pp ) Måtte de sitte en spire for deg.
Mamma-til-3-jenter Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Jeg har mensen nå, så min neste ikm blir i uke 32....
Klar Som Et Egg Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 heisann, (er ikke "mitt forum" lenger, men er gjerne innom her og titter litt noen ganger, for jeg var her en stund før jeg ble gravid) til deg sommerfuglerimagen: et lite tips, du burde ikke ta ibux i prøvetiden.. det er ikke optimalt for sjansene dine til å bli gravid. en skal jo ikke ta de når en er gravid, men du burde absolutt styre unna de nå også.. er ikke bra for fruktbarheten vår.. dette har jeg lest et sted her inne på bim tror jeg! jeg var sterk tilhenger av det, brukte et halvt år på å bli gravid, men av uvisse grunner da.... bruke paracet ved behov i stede :-) lykke til videre :-)
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 ok, takk for tipset:) Har hørt om det før også, men ikke gjort så mye med det som jeg kanskje burde. Har bare forsøkt i en pp, så tenkte at jeg kan jo se om det klaffer. Men tror jeg skal ta rådet til etterretning. Har tatt 2 ibux i dag for å ta toppen på menssmertene. Skal forsøke å ta paracet i morgen og se om de tar på vondtene. Har ofte vondt i de to dagene jeg blør mest. Har ikke syntes at paracet hjelper så mye, de tar jo ikke på muskelsmerter like godt. Men synd hvis det gjør at jeg ikke blir gravid. Man får lide for babylykken:) Det er det verdt!
LilleSolaMi<3 Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 leste på ibuxlappen som følger med pakken og der står det at man ikke skal bruke ibux hvis man er mer enn 6 mnd på vei? er det feil? hvorfor bør man ikke ta ibux i prøvetiden? jeg er imun mot paracet,hva annet kan man evnt ta?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå