Spaniella Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Jeg og mannen min har fått en uventet barnefrikveld! Vi bor i Fredrikstad, noen som vet om noe romantisk vi kan gjøre her??? Eller noe som funker "alle steder"? Det er så lenge siden vi har vært for oss selv at jeg er helt blank:) Åpen for alle forslag!
Gjest irismor Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Hvis det er bra vær så hva med en kurv med god mat og drikke som kan nytes et fint sted =)
Spaniella Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2008 Ja, det er koselig! Dessverre har det vært mye pøsregn:(
Gjest irismor Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Ta med en parasoll =0) Da blir det litt verre men er dere alene hjemme så kan du jo lage til en piknik oppå senga. Re opp senga og legg på et teppe og dekk opp til en piknik der. Lag kurven med god mat og drikke og sett den midt i senga =o) Passer kanskje ikke hvis dere har vannseng ;-)
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 Man kan ha piknic på soverommet også...Tenne masse lys, puter og tepper i sengen. enkel fingermat, som ikke griser for mye kanskje...Frukt, oliven, ost osv. Ut å spise eller se en romantisk film. Hvis dere har stort badekar-bade sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå