Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Skrev et innlegg for kort tid siden at jeg fikk sjekket modenhet til jordmor idag.hun sa jeg var moden ..istad når jeg var på do å tørket meg var det som vanlig en del slim på papiret,men denne gangen også blod blandet i slimet...hmmmn hva betyr det da?kanskje proppen som kommer ut snart eller er det en tegning?
Ophelia & Jr. Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Jeg opplevde dette i går, og har iallefall tatt det for å være slimproppen og tegningsbødning. Har småblødd litt siden da... Så nå bare håper jeg ting skjer - 3 dager over termin nå. Masse lykke til iallefall!
KarinB Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 samme skjedde med meg i dag. begynte med mye slim i går (kjukkere enn vanlig liksom), deretter mer brunaktig på morgenen i dag, og i stad var det litt friskt blod. Var netopp hos jordmoren, hun sa det var slimproppen.
Maaaamy. Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Sist startet riene bare får timer etter at jeg hadde blodblandet slim første gang.. Derimot denne gangen..... en uke siden jeg begynte med det. Har vært på sykhuset på sjekk, så jeg vet jeg har tre cm åpning. Men ellers ingen forandring her. Bare en masse maserier hver dag, spes på kvelden....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå