:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 småen har i løpet av natten fått to sår, som er på størelse med en 1kr og ser ut som brannsår. er det en slags sykdom? det ser vondt ut, men det er ikke noe sted i sengen hans han kan ha brent seg, og jeg er helt sikker på at de ikke var der i går
Tredjemann på vei :D Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Garantert brannkopper. Lillemann fikk to sånne på albuen sin den sommeren han var 8-9 mnd. Fikk penicillin på roll-on som vi smurte på 1-2 ganger daglig. Veldig smittsomt!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2008 ååå... så at han sitter naken oppå meg nå og jeg kunn sitter i undertøy er sansynligvis en dårlig idee? hhehe huff. kan man ikke gå på buttikken og sånt?
prinsessemor123 Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Høres ut som brennkopper. Veldig smittsomt. Kjøp Brulidine(reseptfritt) på apoteket og smør på. Dersom dette ikke hjelper trenger han antibiotika, men prøv noen dager uten først. Viktig å dekke sårene til og være nøye med håndvask for å prøve å unngå smittespreding.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå