Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Jeg komt fra et annet land,men det første barnet mitt er fortsatt der i hjemlandet.Livet ble tøff mot meg,jeg måtte reise der i fra,ta ham med kunne ikke på grunn av nasjonalitets mentolitet.Jeg bor i Norge 4 år,og har ikke sett gutten min all dette tid.Har giftet meg og fikk to barn til,så følelsene mine til den første gutten min var fryst.Jeg savner ham hele tiden,men gråter ikke som før.Men i går broren min har sendt meg bildet av ham.Han er nå 11år gammel,og ser helt anerledes ut.Følelsene mine ble smeltet med en gang,jeg fikk så stor slag i hjerten min,så tungt,og vet dere hva ,jeg funnet ingen som jeg kunne snakke med om dette.Den første reaksjonen var å ringe til søsra mi,men hun fårsto ikke meg:( jeg tenkte og tenkte men ingen av alle som jeg kjenner var klar å hjelpe meg,å trøste kanskje,nei ingen.Jeg følte meg så ensom...Vet ikke hva bør jeg gjøre videre,har lyst kun å grine .
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 uff, dette var trist! Det er klart du savner gutten din!!!!!!! Og det er lov å gråte! Du har ikke mulighet til å få besøkt ham da? Han savner sikkert også mamman sin god klem til deg!!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Takk for svar.Nei,desverre ikke,vi har så dumme regler,mor har ikke lov ta kontakt med barnet etter skilsmisse:(
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Ikke lov å sende brev heller? Hva med å sende brev til en annen slektning, som kan fortelle om det til gutten din? Hvilket land er dette? dumme regler, ja. Stakkars lille gutt som må være uten mammaen sin. Skjønner at du har det vondt.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 Nå ble jeg så trist på dine vegne, at jeg nesten begynte å gråte! Hvis reglene sier at du ikke kan ta kontakt etter en skilsmisse, kan du kanskje, "ad bakveier" (familiemedlemmer i "gamlelandet"), sende ut noen små "kjærlighetsdrypp", noen bilder, brev o.l.? Når gutten din blir større, får dere vel kanskje ha kontakt igjen? Hvis du bare fortsetter "å være der", (bursdagshilsener o.l.), kan du glede deg til å treffe din store, fine sønn! *KLEM*
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 7. juli 2008 #6 Skrevet 7. juli 2008 dette var hjerteskjærende å lese... Å ikke få lov til å ha kontakt med barna etter skillsmisse? hvilket land er dette? Det er jo helt grusomt =( håper det ordner seg for deg!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #7 Skrevet 7. juli 2008 Takker dere alle veldig.Dette er en del av russland,nærmere kan ikke si,men vi er ikke russiske.Merkelig,jeg fikk trøste av dere som har helt annet kultur .Takk.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #8 Skrevet 7. juli 2008 Ja, det er en annen kultur, men vi er da mennesker alle sammen. Uansett hvor i verden man kommer fra, så er alle glad i barna sine og elsker de over alt annet. Vi føler med deg og håper at det en gang vil ordne seg for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå