Gå til innhold

3 dager over termin og småblør...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er jeg tre dager over termin og går og småbør. Da mener jeg virkelig småblør altså. Bare så vidt dopapiret er misfarget. Slimproppen gikk i går morges, så jeg regner med at dette er sporblødning. Men er det noe jeg bør gjøre noe med? Ringe føden? Eller skal jeg bare gå og vente? (Og er det noen som har opplevd det samme, som kan oppmuntre meg med et lite "Nå skjer det snart!" - begynner å bli lei av å vente... he, he. Ingen andre tegn til at noe skal skje.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte å blø dagen da førstemann ble født.

Ville nok tatt en tlf til føden og hørt med dem.

Kanksje de vil ha deg inn for en sjekk.

Lykke til, nå er du snart mamma.

Skrevet

Hei:)

Jeg gikk også å småblødde litt da jeg skulle ha min forrige. Ut på ettermiddagen ringte jeg føden og fikk komme til registrering. Da var det begynt å modnes og jeg ble sendt hjem, men skulle komme morgenen etter til ny registrering og fikk tilbud om akupunktur for å få i gang fødselen.( jeg var også 4 dager på overtid)

Fra jeg begynte å småblø, til fødselen startet ordentlig, gikk det litt over to døgn, jeg sov en natt på føden og fikk mer akupunktur....

Så det er noe som skjer hos deg,, ring føden du og snakk med dem, kanskje de tar deg inn til en sjekk...

Da skjer det i all fall noe.

Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...