Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Vi har 9 års bryllupsdag i dag. Kom meg i seng kl 2 i natt, lillemor vekket meg kl 0630 og ville ha morgenpupp! 0645 ropte gubben at alle kyrne våre (som er på skogsbeite) var på veien! Inn til farmor i full fart med lillemor, fikk vekket farmor og lagt lillemor i armkroken hennes (vi bor vertikaldelt med åpent loft så vi kan gå over til hverandre) Så var det ut å løpe etter kyr i en times tid FØR FROKOST!!! Jeg som er så avhengig av frokost! Har heidundrene skallbank nå pga lite søvn i natt og masse strss i dag med å reparere gjerder o.l Vil jo helst ikke ta panodil el paracet siden jeg ammer fortsatt, så jeg bør vel helst bare kry meg tidilg tilsengs i kveld!
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Gratulerer med bryllupsdag i hvertfall;) Har 1 års bryllupsdag i dag vi, men dagen har så langt vært crappy...Jaja
~sjiraff~ Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Du lar vel ikke farmor ha barnet ditt? Seriøst du vet vel at hun kan ta skade av det (og ja.. jeg er inspirert av annet innlegg her..hehe..). Bare tulle. Høres ut som en skikkelig kjip start på dagen. Håper resten av dagen blir bedre. Gratulerer med bryllupsdag!
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. juli 2008 Haha, har svart på det der andre innlegget også... Mine barn går fritt ut og inn hos farmor på 82 år!!! Dvs lillemor blir jo helst båret inn dit, hun er jo bare 11 mnd, og makelig anlagt, så det er ikke så langt hun beveger seg forløpig. Men eldstejentene på 20 og 21 år har også gått ut og inn der så lenge vi har bodd her. Flytta hit for 13 år siden. fuker flott å ha svigermor i samme hus. Vi har jo hatt våre sammenstår da, men nå gå r alt meget bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå