Gå til innhold

13 år, er det en spesiell bursdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldste min blir 13år om en uke. For meg er det litt spesiellt at jeg har et barn som er tennåring. Men om det er en "spesiell" dag som krever noe ekstra feiring er jeg usikker på..

Hva sier dere?

Snakket med pappa'n hans i sted og diskuterte litt dette med å feire med alle besteforeldrene (minus mine som er nordaforr da), stebesteforeldre og tante og onkler (minus mine som også er i nordnorge). Da vil vi bli 18 stk. men det er litt for mange til å ha hjemme hos oss eller hjemme hos xn. Hadde vi vært garantert pent vær så hadde det vært noe annet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det er en spesiell bursdag - man er jo (eller har i vårt tilfelle som foreldre) tenåringer :o) Nesten voksen, da jo :oD Tror ikke vi gjorde noe veldig mye mer ekstra av min egen feiring av dagen, men så har vi ikke noe stor familie heller så ikke noe problem å samle alle under ett tak.

Hva syns tenåringen selv?

Leie av evt lokaler hvis dere velger å gjøre det trenger jo heller ikke bli så veldig dyrt.

Skrevet

Tenåringen selv sier ikke noe. Han ville ikke ha "barnebursdag" i år gitt *hummrehummre*

Om vi skal finne på noe så skal det være en overraskelse.

Han pleier å feire dagen sammen med oss fire foreldrene og de siste årene også søkene sine (begge er ca. 2,5 år)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...