Mamma til to tette Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Her sitter man høygravid og planlegger neste sommer. Da SKAL vi ha en skikkelig familieferie med to små på 1 og 2 1/2 år ca. Jeg har bladd i kataloger nå og det blir første charterferie på ca 20 år. Sambo og jeg er vant til å klare oss selv men tanken på to små krabater på tur fyller oss med en viss uro og tenkte vi skulle kjøre det safe første turen. Star tour virker som de har et bra tilbud til de små og jeg har sett på blue village dunamar og blue star mar garden som store leilighetsanlegg for barnefamilier. Noen som har vært der? Andre anbefalinger?
Mammaen til Isak Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Albufeira er en nydelig plass..sukk ) vært der to ganger,både med og uten barn i reisefølge, helt supert. Vakker plass, gamlebyen der er full av sjarm har ikke bodd på hotellene du nevner, men kan ikke tenke meg det er noe å lure på..hehe. Men har forøvrig reist med star tour, ikke noe å utsette på de. Lykke til med ferieplanlegginga
Carburetti Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Vi var på Dunamar i juni, og der var det kjempefint! Leilighetene var flotte, bruk noen ekstra kroner på havutsikt, det var så deilig :-) Det var lekeplass der, samt barneshow nesten hver kveld, og nærheten til stranda var super. Bassenområdet var litt lite, men sånne bassengområder er ote litt glatte, så vi foretrakk stranda uansett. Nærhet til byen er det også, og hvis dere vil ha en liten tur kan dere kjøre taxi 3 km til byen Vila Real de Santo Antonio, der var det koselig. derfra kan du også ta ferje til Spania. Eneste jeg syntes var litt dårlig var at befolkningen ikke var altfor servicebevisste. har vært mange andre steder i Eusopa, og de er blide og hjelpsomme,- men ikke i Portugal. Det gjaldt de som arbeidet på hotellet også. Lykke til med valget!
Mamma til to tette Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. juli 2008 Takker for svar! Har reist masse i Portugal, men ikke på chartertur tidligere. Jeg synes befolkningen er et pluss, ikke masete og veldig avslappet men har som sagt ikke bodd på chartersteder tidligere. Dunamar så jo veldig greit ut og kort vei til stranden. Kan ikke vente til å ta med pjokken på stranden! Nå kan jeg drømme litt mer om neste sommer, i år blir det hjemme, hytte og fødsel ,-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå