Gå til innhold

til dere som klager på svigermor

Anbefalte innlegg

Skrevet

har du tenkt på at en dag blir du kanskje svigermor? Koselig å tenke på når man ser hva dib damene her mener om de...Spesielt dere med guttebarn, tror nemlig farmor er den som kommer "værst " ut.

Men når den tid kommer er dere kanskje bare opptatt av svigerdøtre fra helvete...He,he...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker slik at kanskje det er en grunn til at svigermor er som de er....dvs. har HÅPLØSE svigerdøtre som er selvsentrerte deluxe. Alltid 2 sider av en sak. Skulle gjerne hørt svigermors versjon.

Hilsen en som har en flott svigermor!!!!!

Skrevet

Jeg bestrebet meg på å ha et godt forhold til svigermor. Jeg trodde det fungerte bra jeg, så naiv var jeg. Etter at hun har løyet, manipulert, baksnakket og også gir helt blaffen i barnebarnet sitt er løpet kjørt for min del. Jeg smiler til henne når vi treffes, jeg skyr konflikter, men jeg har innsett at dette er en dame jeg aldri kommer til å ha et godt forhold til. Nå er jeg fornøyd bare det er sivilisert!

Skrevet

Eks-svigermora mi var helt suuuper. vi kom kjempegodt overens, og kunne sitte og prate om alt mellom himmel og jord. Svigermoren jeg har nå er type; du er ikke god nok for sønnen min.

Skrevet

Jeg har alltid hatt en godt forhold til mine svigermødre i tidligere forhold, og trodde jeg hadde det til hun jeg har nå også. Jeg tenkte at de som klagde over svigermora si sikkert var med på å lage problemer selv, men det tror jeg ikke lenger. Da jeg flytta sammen med samboeren min så ble hun mer og mer kritisk og smålig ovenfor meg, og etter at jeg ikke aksepterte opførselen hennes lenger ble det full skjæring. Da samboeren min forsøkte å snakke med henne om hvordan hun oppførte seg så begynte hun å hylgråte og si at det ikke var så lett for henne å "miste" han, og at hun var så alene etc.. Og det er altså min feil. All kontakt med henne går nå gjennom sønnen hennes, men det er også feil, for nå stenger jeg henne ute.

Skulle ønske jeg hadde et godt forhold til henne, sånn som jeg trodde jeg hadde i begynnelsen, men jeg nekter å la henne mobbe meg. Hva skal jeg gjøre da?

Skrevet

Men så er vel ikke alle svigermødre like heller da. Noen har svigermødre fra helvette, andre ikke. Og da må man jo få lov til og klage. Er da ikke alt man skal finne seg i heller da.

Skrevet

Min svigermor er alkoholiker, så nei, jeg regner ikke med å bli som henne!

Skrevet

Min svigermor er alkoholiker, arbeidssky, lat, baksnakkende i den forstand at ho prater MYE dritt om folk bak ryggen dems, men med en gang ho prater MED de, så er ho kjempeblid, og alt er så fint og flott. Ho har en barnebarn fra før, og ho vil helst ikke passe han pga ho vil heller ta seg en dram. Jeg syntes derfor det er greit å "klage" over svigermor.

Skrevet

alltid to sider av en sak mener jeg. og masse missforståelser.. Men noen mennesker er fæle, men ikke så mange som det virker som her inne..

Jeg har heldigvis en søt svigermor :) og er søt tilbake med hun!

Skrevet

Jeg har verdens BESTE svigermor!

Hun ringer meg når hun trenger noen å snakke med, og betro seg til.

Kan sitte i timesvis og skravle, og hun hjelper til med hva det måtte være - uten at man føler hun blander seg.

Gleder meg alltid til å besøke, eller få besøk!

Svigerfar er også en kjernekar, selvom det er litt vanskeligere å komme innpå ham.

Skrevet

Jeg har bare en eks-svigermor, og hun er på besøk hos oss titt og ofte:) Så mine barn lærer hvertfall en god ting der; at selv om faren deres ikke er så interessert, så kan en ha god kontakt med resten av fars familie likevel:)

Jeg har aldri tenkt på henne som noe dumt, mer som en det går an å snakke med uansett situasjonen ellers:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...