♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Det har sjedd noe med tastaturet mitt. Hvis jeg skal trykker paa y-tasten kommer z. Og trykker jeg paa z-tasten kommer y. De har byttet plass. Dessuten er "å" blitt borte, får bare denne bokstaven opp (üü) da jeg trykker på "å-tasten" Hvordan faar jeg fikset dette, naa driver jeg aa maa kopiere bokstaver fra andre steder for aa faa til de bokstavene som har blitt borte... SLITSOMT, og velidg upraktisk. Hjelp....
mamma&urokråka Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Jeg har mac, men jeg har ikke peiling. Du har ikke gjort noe rart på systemvalg eller noe da?
BettyBoob Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 hvillket språk er den stilt inn på? jeg har et flagg oppe på linja til høyre hvor jeg velger mellom amerikansk og norsk - fordi jar heg amerikansk tastatur... hvis ikke du kan velge noe der, ville jeg gått inn på system preferences og kikket
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. juli 2008 Har ikke gjort noe, men veldig godt mulig en liten en som har, har staatt aapen paa sofaen...
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. juli 2008 MortilkosepluttenSeb, du er en knupp... Værre var det ikke:p Var innstillt på tysk, faktisk... Jaja, er ikke så lenge siden jeg fikk mac'en, så kjenner den ikke helt godt enda;) Takk, takk, da var det i hvertfall i orden:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå