Gå til innhold

Til alle som vil bli "spådd"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke helt i form i dag,har kynnere og det sitter noe i hodet mitt,så jeg klarer ikke å ta flere i dag. I ettermiddag reiser jeg en liten tur bort,kan være at jeg er tilbake igjen her inne i morgen kveld,hvis ikke er jeg tilbake på onsdag.

Dere som vil bli spådd og ikke har blitt det,eller har spørsmål,kan jo lagen en tråd om dette da,men prøv å hold det til en tråd,slik at de få som ikke liker dette,slipper å ergre seg over det.

Som jeg skrev i den andre tråden,så har jeg ikke så veldig lyst til at poskassen min skal bli fylt opp av spå spørsmål.

Skriver dette,slik at dere som gjerne vil bli spådd,men ikke har det,ikke tror at jeg ikke vil gjøre det. Har sagt at alle skal få lov til å bli spådd og det står jeg ved.

Ha en fin dag alle sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med at du tar dette "spå-greia" på spå-forumet? Greit du ikke er en spåkone som du skrev, men til hensyn for oss andre. De fleste vet vel at dette bare er på gøy.

Litt irriterende at halvparten av trådene på 3-trimesterforumet er folk som lager nye innlegg til deg.

Skrevet

æ var på sykehuset i sta bare for å sjekke at han ligg rett vei...men ingen fødsel enda. hadde termin 5 juli.. om det var meg du spådde at du trudde æ var på sykehuset...

Skrevet

Hei !

Vi kan jo bare ta det på denne tråden, da. Håper du snart blir bedre. Ikke slit deg ut på oss. Håper du får mulighet til å spå meg også når du er bedre.

Jeg er født 081271. Har menstermin 6. september, ult 22. september. Jeg vet kjønn, men du kan jo se om du treffer før jeg sier det.

God bedring.

Skrevet

Synes det er greit å holda alt spåing på ein trå- men synes virkelig folk som irriterer seg over slike innlegg ikke trenger å lese dem...seriøst så skjønner jeg ikke problemet med slike tråder her inne, en klarer jo å bla seg ned e.l til de trådene en vil lese..

Synes du er kjempe snill mor til en stor.... som gidder spå de som vil, så stå på:):)

Skrevet

Det er vel et poeng i at det er delt inn i forskjellige forum-tema?

Ikke at det er krise spå-temaet blir tatt opp her, bare et forslag siden det lages så mange forskjellige tråder av samme tema - be om å bli spådd av mamma tiL 1stor..... :)

Skrevet

kan du spå meg da mamma til en stor:)?

har termin 2-3 januar:)

går jeg over nyttår??? håper det:)

ser du om det er en liten gutt eller en liten jente?

jikk 11 dagerover sistgang:)

håper du svarer:) dette er gøy:)

Skrevet

jeg vil gjerne bli spådd :)

jeg er 33uker i dag...

vært å stoppet fødsel en gang og har vært på mange kontroller.

i dag fikk jeg vite at de ikke lenger stopper fødselen om han kommer.

kan du se når han kommer?

vil han få en veldig tøff start på livet?

vil gjerne vite alt du ser jeg :)

har blitt spådd en gang før,men husker ikke hvem det var som spådde meg da.

jeg er født 180483

samboer 220380

Skrevet

Hei hei jeg ønsker også å bli spådd! jeg er 31+1 dag på vei venter en liten prins

Har termin 13 sept.

selv har jeg bursdag 27.09.81

Min kjære 11.10.74

Lurer litt på om du kan se når han kommer og egentlig alt hva du ser!! PÅ forhånd takk!!!!!:D

Skrevet

heia :)

lurer på om du vil se på meg også...kan evt ta en titt på deg også om du ønsker det:)

jeg lurer på om d blir ks eller vaginal fødsel på meg og dato, og om du klarer å se noe kjønn:)

jeg er født 13 .04.83

termin 18.08.08

takk;)

Skrevet

Hei!

Jeg lurer på om det blis ks, setefødsel eller hodefødsel, og når det blir.

Jeg venter en jente, termin 11.08.08.

Hun har ligget lenge i seteleie.

Min fødselsdag er 17.09.86.

God bedring:-)

Skrevet

hei hei

håper alt står bra til med deg.

jeg har termin 26 oktober, blir det jente eller gutt?

når blir barnet født? dette er mitt barn nr2, vil jeg få flere barn?

min fødselsdag.24mai 78

tusen takk

Skrevet

Hei.Henger meg på her jeg også.Usikker UL-termin 07.08.2008,menstermin 04.09.2008.Jeg er født 16.07.1966.

Kommer babyen litt før denne gangen kanskje-og blir det gutt eller jente?

Tusen takk for at du stiller opp for oss .Lykke til med fødsel og baby.

Skrevet

Kan du spå meg og..;)

Termin 22 juli, mens termin 13. Blir det gutt eller jente? KS eller vaginalt?

Skrevet

hei!:)

kan du spå meg også??:)

Har UL-termin 30.juli, mens-termin 27.juli.

har fått vite att det er en jente.

Kan du se når tid fødselen begynner?? Og om kjønnet stemmer?;)

på forhånd takk!:-)

Skrevet

Hei!

Jeg vil også gjerne bli spådd dersom du er i form til det:-) Jeg har UL termin 5.oktober og menstermin 30.september. Lurer på hva du "ser" er riktig:-) og kommer jeg før eller etter termin?

Venter i spenning på svar! :-)

Skrevet

Hei:-)

Kan du være snill å spå meg også??

Venter tredjemann. Har termin 11 september og mens tremin 7 sept.

Lurer på når babyen kommer og det er jente som de sa på UL.

Jeg er født 220673 og mannen min 130374.

Hilsen

Julia

Skrevet

Hei! God bedring med kynnera, hovudverk og alt anna:)

Har klart å halde meg unna så langt, men no har eg blitt frista til å prøve å bli spådd, så om du har tida, så bli eg glad:)

Hmm...veit ikkje kva opplysningar du treng då, så her har du livshistoria mi i korte trekk;P

menst termin: 4.okt

Ul-termin: 29.sept

er 29+4 i dag (16.juli)

Eg er fødd 26.7.89 og bf 23.7.88

Førstegongsfødane, og ventar gut (i følge ul).

(Mi mor og mi søster hadde lange,harde fødslar. Eg og alle søskena mine var store (minste vog 4000g og største 5200g). Bf var litt under snittet i vekt og mora hans hadde raske enkle fødslar.)

Veit heller ikkje kva du kan klare å spå og slikt, men hadde vore kjekt å vete om ungen kjem til,før eller etter termin (og kor lenge før/etter). Om det blir ein gut. Om ungen blir stor. Blir det vaginal fødsel, og kjem fødselen til å vere hard og ta lang tid? Er ungen frisk? Kjem eg til å revne eller bli klippt?

Uff, du må føle deg som eit orakel:P

Uansett kva du klarar å spå, så hadde det vore arti å høyre:)

Og på forhand, tusen takk...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...