Sunniva78 har to små Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Har sett flere babyer som koser med forskjellige ting når de spiser. Men min lille gutt koser altså med øret sitt, og er bare SÅ søt, hehe.
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 hehe.. emilie koser seg også med øret og beveger behagelig på det enne benet mens hun spiser... å det er knall søt )
nungo Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 De er utrolig søte, de små :-9 Min lille Anna bruker å "trykke/presse" hende sine på puppen akkurat som hundevalper, katteunger etc gjør når de spiser :-)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Hehe, tulla vår koser også med øret sitt når hun spiser =)
blaastrek Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 Jenta våres koser også med øret sitt, noen ganger koser hun med begge ørene samtidig. DA er det kos da. :-)
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #6 Skrevet 7. juli 2008 Min gutt koser med meg han... koser med ansiktet mitt mens han drikker av flasken sin.
twoboys & a girl Skrevet 7. juli 2008 #7 Skrevet 7. juli 2008 Min presser og kliper i puppen, river seg i håret, himler med øynene, lager koselyder og noen ganger stikker han hånden opp til munnen min slik at jeg kan blåse eller kysse den. Det er kos det:o)
Slalotte Skrevet 8. juli 2008 #8 Skrevet 8. juli 2008 Sønnen min koser med øret sitt, men helst mitt hvis det er i rekkevidde.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå