LilleTrille med en tulle Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Hvis man er rundt 4 uker på vei vil gynokologen se dette ved en innvendig ultralydundersøkelse? Eller hva slags forandringer vil hun evt se? Jeg aner ikke når IKM er pga uregelmessigmens sist mnd, måndene før har den vært 28 dager regelmessig. Mener å ha lest her ett sted at de kan se hvor i syklusen du er? Vil hun feks kunne si om jeg har eggeløsning om noen dager, nettopp hatt eller lignende? Takk for evt svar:)
flipper2 Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Legen min sa at er best å vente til mors uke 8 før man drar på ultralyd, dvs at embro er 6 uker (først da kan man se om hjertet har begynt å slå).
flipper2 Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 misforstod litt, men ja gynekologer vil kunne se om du har eggløsning pga livmormunnens forandring + el-slim
LilleTrille med en tulle Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. juli 2008 Glemt forsåvidt å nevne at jeg skal til gyno i forbindelse med noe annet. Skjønner at jeg ikke skal dra dit hver gang jeg lurer på om jeg er gravid;) Jeg må ha en innvendig ultralyd for å kunne undersøke "problemet" mitt, som forsåvidt befinner seg ved en eggstokk. Derfor lurer jeg på om hun vil se hvis det er noe "på gang" inni der.
annie74 Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 Hun vil kunne se om du har hatt eggløsning, men jeg tror ikke hun vil kunne se om du er blitt befruktet hvis det er på et veldig tidlig stadium. Du må bare spørre henne om hun kan se etter tegn :-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå