Gjest Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Ble ganske sjokka da jeg så den. Selvfølgelig menn som hadde valgt. På bunnen kom Sarah Jessica Parker, Madonna og Sandra Oh. Synes jo det er litt kult at de er litt spesielle. Selv om de ikke har standard Hollywood ansikt, så kan man da ikke kalle dem stygge! Og på toppen kom blant andre Jessica Biel. Som er den mest kjedelige i verden... ZZZZZZZ... Menn, altså!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Ja jeg er helt enig! Menn er så kjedelige! hehe! Synes SJP feks er sååå flott jeg da!
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 Du er jo en mann født i 1920, ifølge profilen din, så da var du selvfølgelig ikke på listen!
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #6 Skrevet 7. juli 2008 Dritt liste...... jeg skal lage min egen liste....
badass_suburban-mom Skrevet 7. juli 2008 #10 Skrevet 7. juli 2008 Synes det er supert at ikke sønderslanka,mikrobiotiske damer med struttende blodårer havner på sexy-lista. Ikke akkurat noe å trakte etter. Syns de ser slitne ut,de kunne trengt et kakestykke. Flott,søt,pen o.l lå ikke til grunn her,og mannfolk driter langt og hardt i om man har teft for Dolce og Blanic's.
Den drygaste Skrevet 8. juli 2008 #11 Skrevet 8. juli 2008 Jessica Biel er jo nydelig! langt ifra kjedelig dame det! men syns egentlig Madonna er råflott også da. sambo liker henne kjempegodt, han syns hun holder seg utrolig bra for alderen.
.Ann. Skrevet 8. juli 2008 #12 Skrevet 8. juli 2008 Usj, sarah J Parker er jo ei røy. Madonna også. Greit de er utrolig veltrente og får hjelp av lys og sminke men sexy? Nei, usj. jessica Biel er jo pen, men kjeedelig. Var ikke hun den slemme prestedattera? Mulig enkelte finner det sexy. hihi. men hva vet jeg, jeg tenner jo ikke på kvinner uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå