Gå til innhold

Endelig har vi skjønt dette med aircondition

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hatt den på 26 grader på nettene, for noe sirkulasjon måtte vi jo ha......Satt den på 18 grader når vi forlot leiligheten og har klart oss fint, kun ledsaget av litt dette deser i ny og ne..........Såre fornøyde over å ikke få bronkitt eller andre uhumskheter, så pakket vi koffertene og reiste hjemover i går..........

Så ble jeg jaggu sittende i et grisekaldt fly i over 4 timer, med ac på full orkans styrke og kaldere enn i fryseboksen hjemme!!!!

Og når jeg ba den ultrahyggelige purseren om han kunne gjøre noe med dette sa han at det var veldig vanskelig å gjøre alle til lags!?!

Eh....javel sa jeg, men jeg ba nå ikke om det akkurat;-D

Så han skulle få dempet litt på trykket og kuldegradene, det hjalp ikke. Og alle rundt der jeg satt frøs og hadde skrudd igjen luftdysene sine.....Så viser det seg at vi satt plassert under der hvor kjøleanlegget var plassert i taket...............grrrrrrrrrrrrrrrr og brrrrrrrrrrrrrrrrrrr, idag er jeg snufsete og dettere edd doensidde..............utrolig digg å komme hjem igjen gitt;-D

Og vi som hadde skjønt det der med ac da gitt...................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Au da... AC er både og... Fint når man har funnet balansen som gjør at man slipper snørr og gørr... ikke så fint når man ender med forkjølelse...:=/

Vi hadde samme opplevelsen da vi var på Mauritius... Funket fint der nede, men holdt på å fryse i hel på flyet hjem... 13 timers flytur med alle pledd som var å oppdrive....forkjølet da man endelig var hjemme...

Men uannsett....ferien var bra! Og det har jeg lest at den har vært for dere også!

Skrevet

Aircondition er deilig når det er varmt og klamt - men skikkelig ubehagelig på flyet, ja.

Hehe - hvilken seterad var dere på...? c",) Så kan vi unngå å booke oss inn der når vi skal ut og fly!

Skrevet

Høres ut som en som jobber på fly ja, er noen merkelige skruer de der.....

Før pleide vi alltid å ha ac på da vi dro på ferie, å hver eneste gang starta jeg ferien med en kraftig forkjølelse, til slutt kobla jeg hvorfor...

Nå kjører vi heller i en litt varmere bil og er friske i ferien :0)

God bedring :0)

Skrevet

;-( Men velkommen hjem! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...