Gå til innhold

Noen som vet?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk min første positive EL test i går rundt kl 16.00. Skal etter syklus ha EL i morgen tirsdag.

Ettesom det står at man er fruktbar to dager før og to dager etter EL, så lurer jeg på om det er STØRST sjangs for å bli gravis før,under eller rett etter EL?

Min samboer reiser bort i morgen( på EL dagen) Men vi har hatt sex både i går, skal ha i dag, samt i morgen tidlig før han reiser.

Er redd vi gårt glipp av den mest fruktbare perioden!!!

Noen som vet???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet?

Gjest leelu25- Tobias2/12-06 + 1pp
Skrevet

Hei jeg leste om dette i en bok jeg bladde i litt istad.

Dag0 = EL

2 dager før= 11%

1dag før= 15%

0 EL=20%

1dag etter= 26%

2 dager etter= 15%

Prosentvis sjanse for befruktning i dagene rundt el :) altså størst sjanse med samleie dagen etter egget er sluppet.

Skrevet

Da ser det dårlig ut for meg ettersom samboeren reiser i morgen tidlig. Fikk som sagt påvist EL på test i går ettermiddag, så får bare håpe egget slipper i dag da:)

Gjest leelu25- Tobias2/12-06 + 1pp
Skrevet

Jeg og fikk 2 knallpositive el-tester igår ettermiddag/kveld og hadde oss igår kveld. tenkte å ha hver kveld frem til torsdag for det kan jo faktisk gå opptil 48 timer før egget slipper og deretter en dag etter det..

Når kommer gubben din hjem igjen da? Det holder sikkert at dere har imorra tidlig da, sleng en pute under rompa og ligg sånn i ca 30 min om du har litt god tid :))

Skrevet

Han blir borte til neste mandag. Men får håpe det holder ja..... Kjedelig å gå glipp av den ene sjangsen i måneden også....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...