Lillemy 3barnsmamma:) Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 da hopper jeg i 2.trimester. var til legen nettopp for betennelse i skulder.j... vondt..han a meg ei kortisonsprøyte med lokalbedøvelse.sa at det var ikke noe farlig når man var gravid.på nettet står d motsatte.på nettet står at mna ikke bør farge hår,gjøre ditt eller datt,mens legene sier det er i orden.synes mye av det som står på nette skremmer mer enn det hjelper. er 12 fullgåtte uker nå.termin 20 januar. har vært nerveprirrende uker.håper spiren klorer seg fast nå
babygullz <3 vilde Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 gratulerer=) Du kan nok slappe av nå, tror spirene sitter ganske godt jeg=)
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Hei, og velkommen Jeg ville nok heller stolt på det legen/jordmor sier, enn alt man leser overalt Når det gjelder farging av hår har både jordmor og frisøren min sagt at det ikke er farlig. Grunnen til at det blir frarådet av noen er at både hår og hodebunn oppfører seg annerledes under en graviditet, slik at hårfargen kan bli annen enn hva man hadde tenkt. Og man kan få flekker i hodebunnen som ikke går bort med det første. Men ved farging hos frisøren og ikke hjemme går det nok fint Er ihvertfall det jeg er blitt fortalt
:*lillefru*:har født*: Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Gratulerer med 12 fullgåtte uker & velkommen hit til oss ) Håper du får en fin tid her inne på 2. trimester!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå