Gå til innhold

Hvor mye liv kjenner dere?


sullemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ikke så mye om morgenen. En del i lunsjtider og mye på kvelden. I tillegg litt vilkårlig nå og da med noen seige bevegelser :0) Uke 30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner gode sterke spark gjennom hele dagen:) Han er mest urolig etter måltid og om kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest på ettermiddagen/kvelden når jeg ligger. men vanligvis så sparker hun ganske mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det full rulle store deler av dagen. Kjennes ut som hun tar spenntak og hopper inne i magen min, så håper hun snart roer seg og ikke får tatt i så hardt....;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du

 

Det har vært veldig opp og ned. Noen dager spesielt i uke 28-32 var det liten aktivitet- så lite at jg ble bekymret og fremprovoserte med både musikk og søt saft- da fikk jeg alltid kontakt- men noen ganger tok det litt lengre tid. Det siea at etter uke 28 skal du kjenne minst 10 spark/ dytt/ rulling/ dytting- ihvertfall fra gammelt av. I værste fall kan du kontakte jordmor og komme innom for UL. Jeg gjorde ikke det.

Er nå i uke 34 ( tiden går jammen fort!) og kjenner mye mer- sikkert fordi det er trangere om plassen :-), får litt vondt av lillegutt- men slik har det jo alltid vært. Ikke de heftigste sparkene, men fra lite til mye dytting kjenner jeg ofte nå. I går kjente jeg tottelottene kjempegodt i det han spente seg ut og dro seg på tvers i hele magen. Skal jo være nesten 2 kg nå og ca 40 cm lang- så han tar jo plass.

Lynne til barn er også veldig forskjellig, det vil si at noen er mye mer roligere enn andre. Faren til barnet mitt er rel rolig- så tipper lynnet til sønnen min er derifra- ellers så hadde han nok sparket ofte og mye .D !

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...