Gå til innhold

Hvor mye liv kjenner dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei du

Det har vært veldig opp og ned. Noen dager spesielt i uke 28-32 var det liten aktivitet- så lite at jg ble bekymret og fremprovoserte med både musikk og søt saft- da fikk jeg alltid kontakt- men noen ganger tok det litt lengre tid. Det siea at etter uke 28 skal du kjenne minst 10 spark/ dytt/ rulling/ dytting- ihvertfall fra gammelt av. I værste fall kan du kontakte jordmor og komme innom for UL. Jeg gjorde ikke det.

Er nå i uke 34 ( tiden går jammen fort!) og kjenner mye mer- sikkert fordi det er trangere om plassen :-), får litt vondt av lillegutt- men slik har det jo alltid vært. Ikke de heftigste sparkene, men fra lite til mye dytting kjenner jeg ofte nå. I går kjente jeg tottelottene kjempegodt i det han spente seg ut og dro seg på tvers i hele magen. Skal jo være nesten 2 kg nå og ca 40 cm lang- så han tar jo plass.

Lynne til barn er også veldig forskjellig, det vil si at noen er mye mer roligere enn andre. Faren til barnet mitt er rel rolig- så tipper lynnet til sønnen min er derifra- ellers så hadde han nok sparket ofte og mye .D !

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...