Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meer å ha hørt noe om at man har krav på gratis time hos tannlegen under svangerskapet. Noen som vet om det stemmer? Jeg var til kontroll da jeg var 2 mnd på vei, men da kunne de jo ikke ta røntgenbilde, og det kan de jo ikke nå heller. Man burde jo sånn sett heller fått en time etter at barnet er født? Er sikker på at jeg har fått hull i tennene nå... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke gratis nei, det er visstnok mange år siden det..

Tannlegen kan da se om du har hull, dersom det ikke er noen som "gjemmer" seg? Hadde null hull jeg tidligere i svangerskapet, og jammen var jeg glad for det :o) Siden jeg har sv. dia blir det lite sukker og søtt, så nå håper jeg at tennene holder seg fine til babyen har komt vertfall. Går hver 6.mnd jeg,så blir vel kalt inn rett etter fødsel tenker jeg.

Skrevet

det er faktisk bare 3 år siden man fikk avslag iallefall på tannlege når man var gravid. Jeg har hatt 2 tannlegebesøk som gravid denne gangen. Må inn igjen etterpå å ordne hullet ordentlig, for det kunne de ikke gjøre når man var gravid. men de fikk borret og lagt en midlertidig fylling. Må ha rotfylling, så jeg kunne jo ikke gå i flere mnd med tannverk, så da måtte de bare.

Skrevet

Mulig jeg er dum men hvorfor skal ikke tannlegen kunne borre o.l når man er gravid???

Skrevet

lurer jeg på og...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...