Gå til innhold

Ekle detaljer.. Hvit væske...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er litt over uke 36, og idag til morgenen så stod jeg opp og måtte kaste opp. Etter jeg hadde gjort det så jeg at jeg hadde noe tyntflytende hvit væske nedover låret. Hva kan det være? Ihvertfall ikke utflod, har aldri opplevd det slik! Det virket litt mer tyntflytende også.

Hva kan det være mon troo??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har vel ikke kost dere i sengehalmen i det siste?:) hehe

Skrevet

Hei!

Samme hadde jeg og her en dag... jeg spøy ikke men, var da jeg hadde dusjet og tørket meg at det rant noe nedover låret...

slått meg til ro med at det sikkert var utflod jeg....

er en uke siden nå.

uke 36+2 idag.

Skrevet

det er nok utflod. jeg har også sånn.. ganske ofte faktisk.. helt hvitt!

Skrevet

ja, men syns det er så rart at det renner nedover... hehe.. men jeg mener det var utflod...

Æsj får nok av den utfloden snart...

Skrevet

Kan være en soppinfeksjon? Jeg hadde det sånn rundt uke 30 uten å egentlig vite om det. Hadde ingen kløe, og hadde hørt at det var "vanlig" med litt mer utflod under svangerskapet, men det var tyntflytende og hvitt i allefall. Gynekologen min som sa det til meg under en rutinekontroll.... Litt flaut, men etter en kur så var det borte i allefall!

Skrevet

Eg har slik og. Selv om eg nettopp har dysjet, og det er bare tyntflytende utflood noe som er veeeeldig vanlig i slutten..

er ekkelt for kjennes ut som eg tisser på meg når det kommer..og kjennes ut som det er myyye mer enn det det faktisk er.

er 39 uker på vei..

Skrevet

Hehe, tror ikke det er soppinfeksjon altså... Fordi alt er som normalt ellers. Men har ALDRI opplevd noe slikt. Var faktisk ganske ekkelt.. Og er noen dager siden vi har "kost" oss i sengehalmen nå. Hehehe..

Men er vvel kanskje som du sier? At det er vanlig i slutten..

liker ordet SLUTTEN...:)

Skrevet

jeg bruker truseinlegg jeg når det blir mye av det. har lest at under svangerskapet er det mye som kjer i underlivet med slimhinner og livmortapp, det kalles celle av støtnig eller noe lignene, hvit tynnrennende utflod er like normalt som halsbrann sies det da..

selv trudde jeg at jeg lakk fostervann og ble helt fra meg når jeg reiste meg og det "sevi ut" uff..:S

Skrevet

Hehe, huff.. Ja, jeg tenkte akkurat det samme. At det kunne være fostervann. Men så tenkte jeg at fostervann sjeldent er hvitt tyntflytende, det er jo klart. Hehe

Syntes det var merkelig , har jo aldri opplevd det slikt! Huff altså, det er så mye rart som skjer med kroppen !

Skrevet

Det var nettopp derfor jeg foreslo det kunne være soppinfeksjon, for alt var som normalt ellers hos meg også!!!

Skrevet

Jm sa til meg at det gjerne er litt ekstra utflod nå mot slutten (er selv i uke 38 til onsdag) fordi det fungerer som "glidemiddel" for at babyen skal komme ut fødselskanalen, kanskje det er derfor den har endret litt farge og sånn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...