elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 kjøpte det jo mot kvalme. Er kapsler på 400mg med afrikansk/indisk ingefær. Men så står det på pakken at gravide kun bør ta det etter avtale med lege, så ble litt usikker nå. Føler før at det har hatt god virkning på kvalme
alvilde Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 jeg har brukt de mot kvalme,jeg så det også sto på pakken men jeg tok de...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå