Gå til innhold

Kvaaaaaalm.....spy eller ikke spy?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som spyr, er dere kvalm hele tiden også rett etter spying? Hvordan arter der seg for dere? Jeg er kvalm fra morgen til kveld og ligger flere ganger klar for å spy, men har til imorges klart å puste og pese og svalge til det verste er over. Imorges spydde jeg litt og fikk sykt vondt i hode rett etterpå og kvalmen var ikke noe særlig borte heller så jeg har kommet frem til at jeg helst ikke vil spy, hadde jeg vert bedre en stund etterpå kunne jeg vurdert det. Hater å være så kvalm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...