Mini LK Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Til dere som spyr, er dere kvalm hele tiden også rett etter spying? Hvordan arter der seg for dere? Jeg er kvalm fra morgen til kveld og ligger flere ganger klar for å spy, men har til imorges klart å puste og pese og svalge til det verste er over. Imorges spydde jeg litt og fikk sykt vondt i hode rett etterpå og kvalmen var ikke noe særlig borte heller så jeg har kommet frem til at jeg helst ikke vil spy, hadde jeg vert bedre en stund etterpå kunne jeg vurdert det. Hater å være så kvalm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå