Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer på en ting. jeg er så sår ovenfor dattra mi. jeg venter nr 2 og har så mange rare følelser rundt dette. tror kanskje at jeg føler at hun er mer avhengig av meg en det hun er.. men jeg er så sår.. griner når jeg leverer i barnehagen og griner fordi jeg ikke klarer å gjøre de samme tingene sammen med henne. er så redd for at hun skal føle seg mindre verdt når det kommer en til i huset. herregud er det normalt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja d er helt normalt:)

jeg tror på en rar måte at vi har litt dårlig samvittighet for at vi får en til,å at vi er da redd for at de skal føle seg mindre elsket fordi vi får en til..sånn tenkte hvertfall jeg..:)

jeg snakker ofte med mine å forbereder de på at når babyen kommer så tar den mye tid,men at de er like elsket å de kan komme til meg å kose når de vil forde:)å da føler jeg at jeg letter samvittugheten min mye :)å de virker lettet de og etter vi har pratet .

men nå er jo mine litt eldre enn di datter og..men hu forstår jo mye selv om du snakker med henne:)

vet ikke om dette sa deg noe..men d var mine tanker rundt dette :)

Skrevet

det er godt å høre andres hitsorier.. å jeg vet at det blir litt tøft i begynnelsen.. men det fikser seg nok.. men det er de følelsene.. jeg forguder dattra mi over alt på jord .. og gjør alt for at hun skal ha det bra.. å vi har snakket masse om babyen og hun er veldig klar på at hun MÅ hjelpe til .. fordi hun blir storesøster.. å da ser jeg hun vokser.. så jeg tror det går bra,, men det er de morsfølelsene.. man kan ikke velge sine barn.. så hvordan balanserer det? hihi sånn er det .. takk for svar i hvertfall... :)

Skrevet

forstår hva du mener:)

men som du sier..d kommer til å gå kjempefint..å alt blir en vane..å etter en stund kunne d ikke vært andeledes :)

d morsinstinktet er noe fantastiske greier..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...