Gurine Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 http://www.babyshop.no/wsp/babyshop/frontend.cgi?http://www.babyshop.no/wsp/babyshop/frontend.cgi?func=frontend.show&func_id=1885&template=product_info&open=20 Tenkte evt om det går å bruke den fra nyfødt, siden det går an å bruke sportsvogndelen som bærebag. Vi skal ha baby i desember, og er uansett ikke flinke til å gå på trilletur, så føler vi har mer behov for sportsvogna når babyen har blitt større. Kommer uansett ikke til å ha babyen sovende ute i desember når den er nyfødt, og senere kan vi legge i både ull og bruke voksipose. Skal vi en snartur på butikken, bruker vi gjerne å ha babyen i sånn babysete i handlevogna. Så... noen som er enig/uenig i at det vil fungere greit med denne vogna?
nickiii Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 jeg ville vært litt skeptisk til alle delene man kan ta fra hverandre.. kan fort bli mye knirk og slark..men om det fungerer så er den nok grei..=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå