Gå til innhold

Hva tror dere om denne vogna?


Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.babyshop.no/wsp/babyshop/frontend.cgi?http://www.babyshop.no/wsp/babyshop/frontend.cgi?func=frontend.show&func_id=1885&template=product_info&open=20

 

Tenkte evt om det går å bruke den fra nyfødt, siden det går an å bruke sportsvogndelen som bærebag. Vi skal ha baby i desember, og er uansett ikke flinke til å gå på trilletur, så føler vi har mer behov for sportsvogna når babyen har blitt større. Kommer uansett ikke til å ha babyen sovende ute i desember når den er nyfødt, og senere kan vi legge i både ull og bruke voksipose. Skal vi en snartur på butikken, bruker vi gjerne å ha babyen i sånn babysete i handlevogna.

Så... noen som er enig/uenig i at det vil fungere greit med denne vogna? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville vært litt skeptisk til alle delene man kan ta fra hverandre..

kan fort bli mye knirk og slark..men om det fungerer så er den nok grei..=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...