Gå til innhold

Ordinær ultralyd - hvor lang tid tar undersøkelsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på hva vi kan forvente, sånn ca :)

Åja, en ting til, hvor mange bilder får man med? Koster de noe, i såfall kan man bestemme selv hvor mange man vil ha?

Mammma har sagt hun så gjerne vil ha ett bilde, men hvis vi bare får 2 feks, vil jeg jo ha begge selv, hehe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for meg tok det ca en halv time. Fikk 7 bilder, men tror ikke det er vanlig med mer enn ca 2. Måtte ikke betale, men har lest på siden her idag at mange har måttet betale 20 kr pr bilde de får med seg.

Skrevet

Tar vel ca 1/2 time,pluss minus....

Selve undersokelsen altsaa...

Han som tok UL knipsa mange bilder til oss,endte opp med 5..og betalte ingen ting.....Privatpraktiserende,..

Er vel ulikt,ifht kor mange og om ein maa betale...

Skrevet

På min inkallelse til ord ul på Haukeland sykehus (Bergen) stod det at du måtte betale 50kr for ett bilde!!! Men bilder må vi jo ha!!!!

Skrevet

ul undersøkelsen våres tok 45 min ca... vi fikk 7 bilder og en film av hele undersøkelsen... vi måtte betale 70 kr for alt sammen:)

Skrevet

Jeg betalte 10 kr pr bilde. Jeg fikk bare 4 stk, så jeg angrer på at jeg ikke spurte etter flere. De var skikkelig dårlige også... Ikke vær redd for å spørre om de kan knipse bilder, hvis du ser at h*n ligger fint til.

Du kan legge inn bildene på dataen etterpå vet du, så får mammaen din mange... :o) Jeg tok bilde av bildene med mobilen, så la jeg dem inn på pc'en.

Min undersøkelse tok forresten 3 kvarter.

Skrevet

TakkTakk for svar ;)

Skal spørre etter mange bilder da, spiller jo ingen rolle om vi må betale litt. Det er nok verdt det :) :)

Skrevet

Min første undersøkelse tok ca 25 min, fikk med 3 bilder.. Men jordmoren syntes det var litt vanskelig og se, så jeg var tilbake 2 uker etterpå..

Den undersøkelsen tok ca 30 min, men problemet er at baby`n ligger så veldig langt bak, så hun hadde vanskeligheter med og se alt hun skulle denne gang også, men hun fikk se at han hadde vokst fint siden forrige gang og alt så bra ut, men hun fikk ikke sett og vist oss så mye så hun lurte på om vi ville komme tilbake 2 september er da i uke 28 ca, og da er baby`n så stor at den ikke kan "gjemme" seg..

fikk med 3 bilder forrige gang også..

Gleder meg til vi skal tilbake, er ikke så skummelt nå som hun har sagt at alt ser bra ut, da får man bare håpe det holder seg sånn..

samboer er også glad for og ha sett baby`n ett par ganger og at vi skal tilbake, tror han synes det er ganske rørende og se den lille engelen vår svømme og sparke inni der...

Skrevet

Jeg har vært på UL på Haukeland (bergen), selve undersøkelsen tok ca 30 min, men vi var inne ca 45 min, litt snakking og registrering først. Fikk 8 bilder av nurket, betalte 50 kr tilsammen. Har vært der en gang til etter det (vekstkontroll), da slapp vi å betale for bildene. Fikk 7-8 bilder da også :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...