Bring_it_on!!:)) Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Hvis jeg virkelig skulle overraske mannen min med noe så måtte det være en weekend med bare han og jeg til Dublin.. Og hadde jeg lagt weekenden til når irish open var så hadde han blitt ellevill... Skulle ønske jeg kunne gjøre det for han en dag.. han prater om det hele tiden.. =)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Hvis jeg hadde flust med penger; ordna så han fikk kjøre på Nürburgring, ha fin overnatting, råd til å gå ut, OG kjøre kul bil på "ringen". Til 30årsdagen. Overrasket, og da mener jeg skikkkkkelig overrasket til hverdags hadde han nok blitt mest dersom jeg slo til med en skikkelig runde i halmen (hehe - kvalm og forferdelig som jeg er i gravid tilstand).
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 da hadde jeg overrasket han med en langweekend i new york... om jeg skulle funnet på noe til hverdags ville det blitt favoritt maten og en deilig kake og litt masasje og det som det gjerne fører med seg her i huset liker også å overraske han med små gaver, feks om det er noe han snakker mye om så finner jeg det og gir det til han på en helt vanlig hverdag som en liten kjærlighets erklæring. det setter han veldig pris på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå