jentelykke + guttelykke Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Hvis du ikke får barnevakt? Jenta mi er 2 mnd...
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Dette lurte jeg også på siden jeg skal til tannlegen når jenta mi er under 3 mnd.... Men tror jeg skal høre om noen kan passe henne den lille stunden jeg er hos tannlegen jeg.
mememe Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 jeg har gjort det til nå. Men nå går det ikke så bra lenger. Veldig kjipt å sitte der men munnen full av ting og tang og tannlegen, og ha en som klår på alt.
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Nei! Jeg tar ikke med barna til tannlege, lege eller frisør. Har en mann som lett får fri fra jobb - så det er ingen problem. Hadde ikke klart å konsentrere meg med barn tilstedet, men ved 2mnd kan hun kanskje sitte i bilstolen. Men hva gjør man når hun hylskriker, mens du borer hull?
jentelykke + guttelykke Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. juli 2008 Jeg ringte tannlegen og spurte nå. Han synes det var greit at jeg tok henne med, så da gjør jeg det. Får håpe det går bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå