1222 Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Lurer på om det er noen symptomer som kan indikere at hodet har festet seg? Eller symptomer på at det er på vei "ned"?
Thumper Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Jeg merket det, eller dvs jeg tror det var det jeg merket, hihi.... Jeg merket forandringer i kroppen, jeg har bekkenløsning, med mest plager bak i helebenet, korsryggen osv. Plutselig merket jeg at jeg fikk mere vondt fremme, hel, helt der nede, og videre i lyskene. I tillegg føltes det som voksesmerter i begge lårene. Jeg hadde også mere utflod enn tidligere og menssmerter og den typiske (for meg da) lysten på sjokolade, var småuggen/kvalm + trøtt og sliten (som når j har mensen til vanlig...) Jeg ringte rett og slett til jordmor, var over to uker til neste kontroll, så j lurte på om jeg kunne få en time tidligere og var heldig å fikk det. Hun kjente på nurket og kjente at hodet såvidt kunne røres på, at hodet var så godt som festet. Hun bekreftet da at dette jeg hadde kjent var nok tegn på at nurket hadde "gravd" seg nedover og funnet sin plass... Jeg kjente dette i forrige uke, og er 38 uker imorgen, onsdag.
01-08-2008 Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Jeg merket at bekkenløsninga ble svakere.. Jeg hadde "bare" vondt i korsryggen så jeg merket det veldig godt. Nå har jeg ikke vondt i ryggen i det hele tatt og har fått bekreftet at han har festet hodet ^^ Så hvis man har BL så merker man det veldig godt trur jeg.. Ellers kjente jeg bare nedpress, men jeg trur ikke det har noe med om han har festet seg eller ikke.. Aner ikke..
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 Skriver under her... samme som de to ovenfor...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå